Barselsgrupper

Juniglede

Glad i forumet
Er det slik at alle helsestasjoner arrangerer første treff for barselsgrupper...for å dra i gang liksom. Når pleier i så fall det å skje? Har dere blitt med i en barselsgruppe?

Er så gira på å treffe andre med barn i samme alder[:D]...

Glemte jo så klart å spørre om det sist jeg var på helsestasjonen....AMMETÅKA!!!!

De gjør ikke det her i kommunen har jeg hørt... veeeeldig dumt synes jeg!
Har ei i nabolaget som fikk 14. juni, og vi skal prøve å dra igang en gruppe. Må få ut finger'n merker jeg...[8D]

her gjør de visst det, og her er det så mange tvillinger så mulig de skulle prøve å lage en barselgruppe for bare tvillinger[:)]

her har vi også barselsgrupper, i er 4 stk som fikk rundt samme dato.
Vi møtes på kafe og går tur.
Neste gang skal vi på babykino....[:D][:D]
Veldig greit å ha noen å kunne snakke baby med, så slipper man å slite ut barnløse venner, hehe[;)] 

Her er det også barselsgrupper. Jeg har ikke blitt med i gruppe enda, har ikke vært på 6ukerskontrollen enda. Skal på onsdag og tenkte å spørre da.
Er jo kjekt å treffe andre fra nabolaget som har fått barn omtrent samtidig[:)] Så håper det blir bra.

er det her også. Skulle vært første treffet i morgen, men det ble utsatt til torsdag. Spent på hvordan det blir...

Så heldig dere er... her på bondelandet er det INGENTING!!!!![:@]
Ikke babykino, ikke barselgrupper, ikke babysvømming en gang....................[:(]

Fikk nettopp brev om at det blir barselgruppe her også. Vi har også barselgrupper for far her, spent på om samboer blir med.[:D]

så kult! for far også....
Vi har hatt med fedrene på treff her to ganger, men det virker som det er kun sambo som har interesse av og være med.
Så neste gang gidder han ikke, og det skjønner jeg godt!
De andre fedrene viser null intr ang baby, og da er vel hele vitsen borte?!

jeg var på grupper når vi var til 6 ukers kontrollen,men hs hadde gitt meg feil dato så jeg kom med andre som hadde født i mai,litt av en forkjell på ungene og thea emilie... men fikk riktig dato til neste gang så det blir spennende å treffe andre fra nabolaget...

var på første barselgruppetreff idag jeg og marcus[:D] fikk innkallelse fra helsestasjon. kom bare 4 mammaer og babyer idag, 2 som ikke kom. virker veldig ålreit. skal møtes igjen neste torsdag, og så sikkert litt på egenhånd. greit å ha noen i nærheten å prate om babyer med og gå tur med.

Tar tilbake det jeg skrev om barseltreff, for jeg fikk innbydelse i går!!!
Skal 30 august, og jeg gleder meg enormt.. *endelignoesomskjer*[8D]

ORIGINAL: Irene30

Tar tilbake det jeg skrev om barseltreff, for jeg fikk innbydelse i går!!!
Skal 30 august, og jeg gleder meg enormt.. *endelignoesomskjer*[8D]

Hi,hi... så bra.[:D]

her innkaller di til barselgruppe.har fått brev men skal ikke gå....har ikke tid[:D]men nå har jeg andre venner med barn,så jeg syns det kunne blitt litt mye.

irene.....flytt nermere byn[;)]

Og by'n e Tigerstaden???
Bodde jo i Molde da jeg traff sambo... Han lokka meg tilbake til hjembygda, noe jeg trodde aldri kom til å skje.[8D]

ORIGINAL: Irene30

Og by'n e Tigerstaden???
Bodde jo i Molde da jeg traff sambo... Han lokka meg tilbake til hjembygda, noe jeg trodde aldri kom til å skje.[8D]

nei nå tenkte jeg hvilken som helst byn da..gjerne hit så kan du bli med meg på baby treff[:D]

rart hva di mannfolka får oss til å gjøre[:D]

Prøvd mange byer gitt...Kr.sund, Molde, København og Tønsberg! Men havna her med hele 3200 innbyggere lell!![8|]

borte bra men hjemme best[;)]

Back
Topp