Barselsgaver

Har fått masse klær, noen blomster og litt småting. Er helt imponert over alle gavene som storesøster også har fått. Nesten alle har kjøpt gave til henne også, så hun har nesten hatt bursdag føles det som. Driver å sender ut takkekort nå, og er litt redd for å glemme noen, for jeg har ikke skrevet ned hva og av hvem jeg har fått og med nærmere 30 barselgave så går det litt i stå for mor med ammetåke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått utrolig mye fint!! Er helt overveldet! Har tellet over og bestilt hele 50 takkekort! Må for all del ikke glemme noen!

Åh hjelpe meg! Takkekort for barselgaver?? Når ble det tradisjon? Tanken har ikke slått meg en gang...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Åh hjelpe meg! Takkekort for barselgaver?? Når ble det tradisjon? Tanken har ikke slått meg en gang...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Samme her! Får dårlig samvittighet

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Er vel ganske vanlig med takkekort for barselgave. Har i alle fall inntrykk av at det er her vestpå.

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har sendt takkekort for alle gaver vi har fått etter at hun ble født. Vi var jo hos fotografen også, så da bestilte vi der. Så får jo alle et fint bilde av henne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri fått takkekort for barselsgaver jeg har gitt, så tror det varierer. Valgte å sende ut takkekort til de vi fikk gaver hos fordi vi bor uten familie og venner nært. Tenkte det var fint for dem å få bilde av det lille vidunderet :)

Februar-14 mamma <3

Jeg har alltid fått takkekort når jeg har gitt barselgaver :) trodde det var veldig vanlig jeg :)

vi har også sendt takkekort.. Er vel like vanlig som det uvanlig.. men er jo veldig koselig å takke ordentlig syntes jeg.. Så er det jo stas å få et bilde også.. I fotobutikkene har de jo egne design for takkekort fødsel..

ImageUploadedByBV Forum1399229791.161407.jpg

Denne! ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Vi fikk strikka babypledd igår, trodde vi hadde fått alle gavene jeg, men det dukker stadig opp nye! Og jeg som har brukt opp takkekortene.
Skal bestille takkekort til navnefesten da, så de kam få et av de for de er ikke invitert:)
Fikk det av svigerforeldrene til søsteren til sambo, var veldig overraskende for jeg har bare møtt dem to ganger.

Vedlegg

• 1399311455028.jpg
    1399311455028.jpg
    83,2 KB · Visninger: 32
Klær, bamser, blomster, hjemmeheklede tepper, og hjemmestrikkede klær og kurv med diverse stelleprodukter..
Mest glad for hjemmestrikkede klær og tepper.. Også glad for stelleprodukter, og gode kremer.. Hadde også blitt glad for håndklær og gulpekluter, det får man aldri nok av.

Jeg fikk masse klær til vesla. Masse strikka. Fikk to strikkasett, mamma strikka kjørepose, flere strikkapledd og vogntepper. Beste var fra Pappa (som hadde vært på shopping uten mamma) bilstol med en liten voksipose i. Vogn, klær, gulpekluter og vaskekluter. Kan ikke få nok gulpekluter.

Jeg fikk faktisk en helt ny leilighet og bil av mannen:), babyshower av jentene med kake og gaver. Vogn og bilsete av de stolte besteforeldrene:)

Jeg fikk faktisk en helt ny leilighet og bil av mannen:), babyshower av jentene med kake og gaver. Vogn og bilsete av de stolte besteforeldrene:)

Wow! Ny leilighet og bil? Da snakker vi!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Back
Topp