Barselkvinne

76aa3f29f1d7ec43d41c9faea3948299.jpg

Når man kan ligge og kose på sofaen i flere timer [emoji7][emoji173]

Hehe.. heldig som slapp gulpet da [emoji23] her går det veldig mye i gulping.. nesten så jeg ikke gidder å ha på rene klær siden det går max 2 timer før de er full i gulp [emoji849]

Blir nok sånn her snart også. Husker det var sånn med hu største:-)

Når du begynner å gråte gledestårer av å se storesøstrene sammen med den nyfødte :Heartred

Blir nok sånn her snart også. Husker det var sånn med hu største:-)

Uff.. ja her kommer det ut igjen like fort som det kom inn [emoji23] men må nok ringe hs i dag.. lurer på om hun kanskje har fått kolikk [emoji22] hun får mat, så begynner hun og grine og det varer i 2-2 og en halv time flere ganger på kvelden/natten.. hun roer seg litt før hun begynner på igjen. Etter en stund sovner hun igjen, før hun våkner etter ca 3 timer og skal ha mat, og da begynner det på nytt [emoji24]

Uff.. ja her kommer det ut igjen like fort som det kom inn [emoji23] men må nok ringe hs i dag.. lurer på om hun kanskje har fått kolikk [emoji22] hun får mat, så begynner hun og grine og det varer i 2-2 og en halv time flere ganger på kvelden/natten.. hun roer seg litt før hun begynner på igjen. Etter en stund sovner hun igjen, før hun våkner etter ca 3 timer og skal ha mat, og da begynner det på nytt [emoji24]

Uff da,det er ikke noe gøy:-(
Vi skal på hs på fredag for veiing . Spent på vekta. Da vi dro fra sykehuset hadde hun gått ned 160 gram. Så hun spiser godt. Nå har melkesprengen satt igang også:-p

Uff da,det er ikke noe gøy:-(
Vi skal på hs på fredag for veiing . Spent på vekta. Da vi dro fra sykehuset hadde hun gått ned 160 gram. Så hun spiser godt. Nå har melkesprengen satt igang også:-p

Nei er ganske frustrerende når det blir sånn hver kveld/natt.. venter på hs skal ringe opp igjen nå..

Bra hun spiser godt da [emoji4] hun her hadde gått ned nesten 400g da vi dro hjem fra sykehuset, men på veiing forrige mandag hadde hun gått opp 700g igjen [emoji4]

Off melkesprengen er ikke noe gøy.. glad jeg har begynt å pumpe til å donere til sykehuset nå [emoji4]

Bæresele[emoji173]

Det er en ting jeg har vurdert litt frem og tilbake, men i dag hadde jeg gitt mye for å kunne henge vesla på meg og ruslet rundt... vært en laaaaang dag med en litt for våken og urolig unge. :p

Men nå tror jeg hun sover så da kan jeg få gjort litt ting og tang hjemme. :D

Når du går ut ytterdøra og glemmer å lukke den etter deg så den står på vidt gap!.....

Har bæresjal og nyinnkjøpt ergobaby 360 med nyfødtinnlegg. Men innlegget samler bena hennes foran og instruksjonsheftet har på mystisk vis fått bena ut til siden, så jeg må finne ut av det der :oops:

I begynnelsen skal de sitte med beina samla :) min gjorde det leeenge (faktisk flere mnd) før han likte / kunne sitte med beina til siden. Hvis du har baby på magen uten sele vil hun sikkert krølle seg sammen med beina under seg...det er riktig posisjon i bæresjal også :)

Når du lufter puppen (ammer) stående litt gjemt på et kjøpesenter [emoji23][emoji12]

Back
Topp