Barselkurs osv

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
Da hadde mannen min nekta å bli med :p
Haha, jeg tror min også hadde vært tvilsom. Men på den annen side hadde vi jo ikke visst om det før vi faktisk var i stiuasjonen med mange andre - og da måtte han jo bare værsågod og gjort som de sa. Haha.. :)

Barsel er jo ukene etter fødsel. ;)
Jaja, sant - vet jo egentlig det. :) Men koblet bare ikke. Siden jeg nevnte trening nå i graviditetsperioden, også tenkte jeg på barselkurs som i fødselsforberedende kurs (+ amming kanskje). Så koblet jeg ikke linken med trening ETTER svangerskapet :)

Mine treningsrutiner er så elendige, at den dagen jeg sitter med en liten i armene mine kommer det til å ta mye mer enn 6 uker før jeg møter opp på det treningsstudioet for å si det sånn. Haha :) Skulle ønske det ikke var sånn - men :)

Jaja, sant - vet jo egentlig det. :) Men koblet bare ikke. Siden jeg nevnte trening nå i graviditetsperioden, også tenkte jeg på barselkurs som i fødselsforberedende kurs (+ amming kanskje). Så koblet jeg ikke linken med trening ETTER svangerskapet :)

Mine treningsrutiner er så elendige, at den dagen jeg sitter med en liten i armene mine kommer det til å ta mye mer enn 6 uker før jeg møter opp på det treningsstudioet for å si det sånn. Haha :) Skulle ønske det ikke var sånn - men :)

Kan virkelig anbefale deg yoga i svangerskapet. Det får du nytte av under fødselen, er min erfaring i alle fall. :) Ellers gå turer, gjerne i variert terreng. Er ingenting i veien for å trene styrke på studio heller. Da kan det være greit å få noen tips av de som jobber der. Jeg venter bare på å få litt mer energi, så er planen å komme i litt bedre form til fødselen. :)

Kan virkelig anbefale deg yoga i svangerskapet. Det får du nytte av under fødselen, er min erfaring i alle fall. :) Ellers gå turer, gjerne i variert terreng. Er ingenting i veien for å trene styrke på studio heller. Da kan det være greit å få noen tips av de som jobber der. Jeg venter bare på å få litt mer energi, så er planen å komme i litt bedre form til fødselen. :)

Bare synes yoga er så kjeeedelig. Og alle de stillingene man må stå i er så utrolig vonde. :(
Har virkelig prøvd flere ganger å like det, men ligger liksom bare og gruer meg til "de og de" øvelsene kommer.
Er stiv som en stokk også, derfor bør jeg absolutt. Men synes det er så fælt :P Eneste som er deilig er de siste 5 minuttene når man kan ligge med pledd over seg, stille som en mus. Haha

Mest sannsynlig en to timers (en vei) kjøretur. :) Er jo ikke sååå ille det, men ville jo tatt hele dagen!

Vi har heller ikke kurs, må vel inn til Bodø om jeg absolutt vil ha :P Med tre timer hver vei dropper jeg det ;) Har en veldig flink jordmor som snakker om alt på kontrollene slik at man skal være forberedt :-) Fødte rett før fødselssamtalen sist da, men hun kunne jo ikke vite det :P (seks uker før termin)

Var på kurs forrige gang, mental trening. Ble midtside pike i Dagbladet å greier. Kleine greier! Hjalp ikke meg stort :D

Vi var ikke på kurs med nr 1, og samboer var eksepsjonell, og jeg følte jeg hadde lest meg opp på det meste selv :-)

Back
Topp