Barselkompiser?

Ballongmolly

Første møte med forumet
Heisannhoppsann :) 
Driver å funderer på om det finnes noen i nærheten av Spydeberg, som har termin rundt slutten av Februar, starten av Mars som er intressert i å danne egen gruppe? Ser at barselgruppen som er via helsestasjonen, så er det en del kvinner eldre enn meg.... Det er jo alright å bli kjent med noen rundt sin egen alder :) Har også en liten gutt på snart 2 fra før, så playdates er jo også kanskje en mulighet? :)

Ballongmolly skrev:
Heisannhoppsann :) 
Driver å funderer på om det finnes noen i nærheten av Spydeberg, som har termin rundt slutten av Februar, starten av Mars som er intressert i å danne egen gruppe? Ser at barselgruppen som er via helsestasjonen, så er det en del kvinner eldre enn meg.... Det er jo alright å bli kjent med noen rundt sin egen alder :) Har også en liten gutt på snart 2 fra før, så playdates er jo også kanskje en mulighet? :)

Jeg bor "rett over brua" ;) Mens terminen min sier 9.mars. t.ul 2.mars. Og siden jeg har født to ganger tidligere 3 uker før tiden, så tipper jeg at jeg kan havne i slutten av februar :-P Hvor gammel er du?

Aha =) Det er ikke dumt da :) 
Født to ganger før, ja der kan du se :) Har bare en på samvittigheten foreløpig, men blir nå en til snart =) Har termin 10. Mars...

Er 23 år :)

Har du fått barselsgruppe nå? Det er jo masse ting som kan skje før den tid. Noen føder kanskje 4 uker før, mens andre føder 2 uker etter.. Og det trenger ikke å være negativt at de er eldre heller :) Det kan bli koselig likevel :)

Hei. Jeg bor ikke så langt unna. Knapstad. Har termin 9 mars og har en på 4 fra før. Er 33 år da...

Bor 5-10 min unna sentrum :) Har termin ca 13.mars og er 29 år, venter nr 2

Overraskende "mange" som bodde her omkring som venter omtrent likt :-) Trodde jeg faktisk ikke.

Hei 
Jeg skal ha litt før dere da. 15. januar 
Bor også i Knapstad, som Lillimilli. Er 30 år

Bor et  lite stykke unna, men ski... Termin 7 mars og har ei frøken på 2 fra før.... er 23 :)

Nei, har ikke fått barselgruppe enda... Men tenkte å sjekke opp litt om det var noen rundt her. For er det noe som skjer under svangerskapet både på godt og vondt, er det jo godt å kunne snakke med noen som faktisk vet hvordan det er :)

Back
Topp