Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er det å være på det? Har bare vært vandt med enerom på sykehuset jeg, men nå skal jeg på Ahus. Noen som har vært der før, og hva er pris pr døgn for mannen?
Jeg var der i 2012 og det var helt supert man får et eget rom med bad som kan virke som et veldig enkelt hotellrom. Lurer man på noe, er det bare å trekke i snoren, så kommer det en barnepleier e.l. Jeg synes man fikk veldig privatliv der.
Innbiller meg at man får litt mindre sykehusfølelse der også... Men man må ha hatt en ukomplisert fødsel for å komme dit da, hvis ikke må man forbli på sykehuset.
Husker ikke hva vi betalte for mannen min, men det var ikke stort. Hvis du googler det så finner du det
Synes også det var veldig fint å være på barselhotellet på ahus Fine rom, man får være mest mulig i fred, samtidig som det er pleiere tilgjengelig hele tida. Samboeren min tok med seg jenta vår litt ut av rommet ihvertfall en natt, og hadde selskap i en barnepleier som passet 3 babyer slik at mødrene skulle få bittelitt søvn
For mannen koster det 300 per døgn trur jeg inkl frokost, så må han betale de andre måltidene i kantina.
Åååå, jeg viø så gjerne på barsel hotel igjen !
...har vært der 3 ganger og skal nå på barselavdeling med fellesrom og kunne gitt mye for å være på hotel istede
300kr?? Heldigen dere. Her må vi ut med fullpris for mannen!! Så blir han 3 dager blir det i overkant av 3000kr!! Tror jeg.
Godt vi har flere barn å ta oss av, så mannen blir med første natt også reiser han hjem å holder forte gående til jeg ig baby kommer hjem.
Barnets far eller annnen pårørende har mulighet for overnatting sammen med mor og barn.
Pris pr. døgn kr 350,- inkl. frokost. (med forbehold om prisjustering)
Jeg var på barselhotellet på ahus i 2011 og var kjempe fornøyd Ble der i 4 netter.. Jeg har fortsatt kvitteringa Med alle måltider inkl kosta det 520 kr pr døgn for samboern, første døgnet 330 kr fordi vi kom seint inn.. Vet ikke hva prisene er nå da..