Noen som har begynt å tenke på barselgrupper? Finnes de dere bor. Tror det er ganske tynt her. Men jeg kikker. Skrik ut om noen bor i ullensaker og vil lage sin egen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo vanelige. Kommer sikkert litt ann på kapasitet og antall kids. Satser på at sen"sommeren" 2020 er babytid på jessheim.Her pleier de å sette sammen barselgrupper på helsestasjonen ut fra hvor man bor og når barna er født. Varierer sikkert hvor bra det fungerer. Fungerte ganske bra for gruppen jeg var på med førstemann. Møttes en del ganger, men følte det ble litt vanskelig når vi begynte på jobb igjen for da blir man jo ikke like fleksible.
Vil tro det er en del babyer der da ja. Sommeren generelt er jo babytid. Vi flytter kanskje til Jessheim eller omegn etter hvert(har i hvert fall lyst til det)Ja, det er jo vanelige. Kommer sikkert litt ann på kapasitet og antall kids. Satser på at sen"sommeren" 2020 er babytid på jessheim.
Huff,kipt. Når mine småsøsken kom til verden bodde vi (mamma og de bør der enda) i en liiiiten kommune,og da ble hun satt inn i en gruppe, så noen hadde fått baby i mars, mens hun fikk i slutten av sommeren.jeg ble selv litt overrasket når jeg fikk min første i en del større kommune, hvor vi var over 10 stk, og alle hadde baby i februar liksom, gikk et virkelig an. Håper du får deg en gruppe, jeg hadde god nytte av detDet er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da.
Her er det fint å bo vet du. Velkommen skal dere væreVil tro det er en del babyer der da ja. Sommeren generelt er jo babytid. Vi flytter kanskje til Jessheim eller omegn etter hvert(har i hvert fall lyst til det)
Å, så leit. Jeg har også venninner som har bodd steder der de ikke laget grupper på helsestasjonen. Mange laget sin egen gruppe via sånne forum som dette. Håper du finner noen der du bor når det nærmer segDet er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da.
Skjønner det blir litt tiltak ja...Det er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da.
Ja, det er det. Jeg er fra Jessheim selv og har familien derHer er det fint å bo vet du. Velkommen skal dere være
Sniker fra juli (31. juli ) jeg bor i områdetNoen som har begynt å tenke på barselgrupper? Finnes de dere bor. Tror det er ganske tynt her. Men jeg kikker. Skrik ut om noen bor i ullensaker og vil lage sin egen
Tøft. Kanskje vi er flereSniker fra juli (31. juli ) jeg bor i området
Jeg er altid åpen for nye mennesker elsket gruppene til de andre unga men har flytte for langt bort fra dem nå! holder kontakt på nett fortsatt mange år senereTøft. Kanskje vi er flere
La deg til jeg, så finner vi hverandre lettere seinere
Så gøyJeg er altid åpen for nye mennesker elsket gruppene til de andre unga men har flytte for langt bort fra dem nå! holder kontakt på nett fortsatt mange år senere