Barselgrupper

Jessheim2020

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har begynt å tenke på barselgrupper? Finnes de dere bor. Tror det er ganske tynt her. Men jeg kikker. Skrik ut om noen bor i ullensaker og vil lage sin egen
 
Her pleier de å sette sammen barselgrupper på helsestasjonen ut fra hvor man bor og når barna er født. Varierer sikkert hvor bra det fungerer. Fungerte ganske bra for gruppen jeg var på med førstemann. Møttes en del ganger, men følte det ble litt vanskelig når vi begynte på jobb igjen for da blir man jo ikke like fleksible.
 
Her pleier de å sette sammen barselgrupper på helsestasjonen ut fra hvor man bor og når barna er født. Varierer sikkert hvor bra det fungerer. Fungerte ganske bra for gruppen jeg var på med førstemann. Møttes en del ganger, men følte det ble litt vanskelig når vi begynte på jobb igjen for da blir man jo ikke like fleksible.
Ja, det er jo vanelige. Kommer sikkert litt ann på kapasitet og antall kids. Satser på at sen"sommeren" 2020 er babytid på jessheim.
 
Ja, det er jo vanelige. Kommer sikkert litt ann på kapasitet og antall kids. Satser på at sen"sommeren" 2020 er babytid på jessheim.
Vil tro det er en del babyer der da ja. Sommeren generelt er jo babytid. Vi flytter kanskje til Jessheim eller omegn etter hvert(har i hvert fall lyst til det):)
 
Det er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da. :shy:
 
Det er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da. :shy:
Huff,kipt. Når mine småsøsken kom til verden bodde vi (mamma og de bør der enda) i en liiiiten kommune,og da ble hun satt inn i en gruppe, så noen hadde fått baby i mars, mens hun fikk i slutten av sommeren.jeg ble selv litt overrasket når jeg fikk min første i en del større kommune, hvor vi var over 10 stk, og alle hadde baby i februar liksom, gikk et virkelig an. Håper du får deg en gruppe, jeg hadde god nytte av det
 
Noen som vet hvordan det er med grupper sør i trondheim? Håper det finnes en del som får baby i august/september her.men jeg vet ikke. Første gangen vi bør her.
 
Det er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da. :shy:
Å, så leit. Jeg har også venninner som har bodd steder der de ikke laget grupper på helsestasjonen. Mange laget sin egen gruppe via sånne forum som dette. Håper du finner noen der du bor når det nærmer seg
 
Det er litt dårlig akkurat her jeg bor, for det er en veldig liten plass. Jeg har veldig lyst på ei gruppe da! Kan nok få til noe hvis jeg kjører noen mil, men vet det blir veldig tiltak å komme seg avgårde da. :shy:
Skjønner det blir litt tiltak ja...
Er kanskje noe i M og K?
 
Regner med det er noen her. Bor sentralt på Romerike.
 
Barselgrupper settes opp av helsestasjonen her. Flere arrangerte tematreff på helsestasjonen, og så opp til en selv å finne på mer i tillegg.

vil tro et såpass stort sted som Jessheim fikser barselgruppe. Hva med å spørre jordmor neste gang du er innom?
 
Har en termin gruppe på facebook

Termin august/september 2020 rogaland

Bare å melde seg inn får de den gjelder
 
Jeg bor 6 mil cirka fra Jessheim, men i nabo fylket :)
Så ikke veldig langt unna her heller.
 
Back
Topp