Barselgrupper

Januarfrø17

Andre møte med forumet
Noen som har startet med barselgrupper allerede? Evt når? Bor i Oslo og Vesla er nå 6 uker og har ikke hørt noe rundt dette fra helsestasjonen. Har time om en ukes tid, kanskje det blir tatt opp da? Noen som vet? -for min del har jeg ikke savnet det hittil, det har vært mye å sette seg inn i [emoji15]

Noen som har startet med barselgrupper allerede? Evt når? Bor i Oslo og Vesla er nå 6 uker og har ikke hørt noe rundt dette fra helsestasjonen. Har time om en ukes tid, kanskje det blir tatt opp da? Noen som vet? -for min del har jeg ikke savnet det hittil, det har vært mye å sette seg inn i [emoji15]

Jeg bor i Oslo, hadde hs på hjemmebesøk forrige uke da vesla var ca 2 uker gammel, fikk da tilbud om barselgruppe. Så skal møte barselgruppen i morra på helsestasjon :) Dette er på Bogerud (østensjø helsestasjon).

Her har vi allerede kjent hverandre i et par uker. Vi ble innkalt til samling i begynnelsen av februar, slik at alle som fødte i januar fikk være med.
Det har vært veldig hyggelig hittil. Alle er i samme situasjon med en liten nyfødt som krever sitt. Så selv om det er krevende å være hjemme med en liten en, er det også godt å komme seg ut, særlig med andre nybakte mødre. [emoji3]

Skulle egentlig igår, men var ikke helt iform. Mini er 5 uker. Fikk spm om jeg ville delta da jeg ringte for å avtale hjemmebesøk. Vi er en Oslogjeng fra forum som har møttes et par ganger. Bare å bli med om du vil :)

Her begynner vi med gruppe på mandag :) Fikk beskjed allerede på hjemmebesøk :)

Skulle få innkalling i posten etterhvert fikk jeg beskjed om. Bor ikke i Oslo da, og mini er bare snart tre uker.

Skulle begynne forrige uke men pga formen utsatt vi det til mars. Noen starter senere også :)

Her fikk vi tilbud på hjemmebesøk av helsesøster. Skulle vært i morgen men ble utsatt til neste uke..

Venter på beskjed fra helsesøster når oppstarten blir [emoji4]

Fikk gruppe for 3 uker siden og vi har truffet hverandre 2 ganger etter det og skal treffes igjen neste uke :)

Ble spurt om jeg var interessert da hs var på hjemmebesøk (bor i Sagene bydel). Kanskje de bare har glemt å spørre deg? Jeg ville tatt en tlf til helsestasjonen og spurt :-)

Ble spurt da de var på hjemmebesøk, og fikk invitasjon i posten. Vi hadde første gruppe her om dagen, min er 5 uker, resten er 2-3 uker :)

Skulle egentlig igår, men var ikke helt iform. Mini er 5 uker. Fikk spm om jeg ville delta da jeg ringte for å avtale hjemmebesøk. Vi er en Oslogjeng fra forum som har møttes et par ganger. Bare å bli med om du vil :)

Så hyggelig! Jeg hører først med helsestasjonen på mandag da de har fagdag i dag, og så roper jeg muligens ut for evt å joine dere!:)

Ble spurt om jeg var interessert da hs var på hjemmebesøk (bor i Sagene bydel). Kanskje de bare har glemt å spørre deg? Jeg ville tatt en tlf til helsestasjonen og spurt :-)

Jeg og!:) Prøvde å ringe i dag for å høre om de har glemt meg men ikke på tlf da de har fagdag. Hører med dem på mandag og vipps så er vi kanskje i samme gruppe! :)

Vårt barseltreff er i slutten av mnd. Men har vært på babysang tre ganger allerede siden jeg har to venninner som går der og spurte om vi ville være med. Foreløpig er det mest for meg, godt å komme seg ut og treffe litt folk. :p

Takk for svar alle sammen! Høres ut som jeg er glemt, ja! Så synd å ha gått glipp av de første treffene hvis det er tilfellet. -Skal slå på tråden til hs med det samme! Fin dag til dere alle nybakte mødre!
Bor i Oslo, bydel Frogner og jeg fikk beskjed av hs at barselgruppa blir klar rundt da vi skal på kontroll ved 6- 8 uker (7 uker for vår del). Så er jo ikke sikkert at du er glemt. ;)

Back
Topp