Barselgrupper?

Vi er fire stk som har som mål å treffes en gang i uka. Går f.eks på babysang sammen :)

Jepp, treffes flere ganger i uken.. Går mye turer sammen da vi er naboer.. :)

Vi treffes en gang i uken :) Varierer veldig hvor mange vi er, noen ganger er vi 4 stk, andre ganger 15 stk.

Ja, onsdagene er hellig!
Alle møtes alltid, har verdens beste barselgruppe :)

Vi møtes hjemme hos hverandre. Noen av de treffer jeg flere ganger i uka også,

Var i regi 4 gang via hs.. skulle ta initiativ selv videre, ble så stor gruppe (17stk) så ingen/få har plass til så mange hjemme og vanskelig å få kontakt med noen når det blir så mange. Har dødd ut nå, møter noen på babysvømming og noen spør om trilleturer på fbgruppa i blant. Synes det er litt kjipt, skulle gjerne møtt flere.

Vi held på fortsatt. Kom seint i gang, men er ei lita gruppe med fire mødre og fem barn :)

Vi treffes enda en gang i uken :) Noen ganger kan bare to, andre ganger kan alle seks ;) Men merker at det er blitt mer frafall i det siste pga andre ting, og noen har begynt i jobb igjen... Blir vel kanskje å gå over til ettermiddagstreff og ikke like ofte når enda flere begynner å jobbe... Men ser på det som en super anledning til å få i gang vinkvelder :D

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har ikke orket verken barseltreff eller kafebesøk jeg. Bruker all tid og energi jeg har igjen, etter husarbeid, på barna mine.

Var før men var jo mest jeg som pusha på å når jeg ikke orker så blir det ikke noe treff :p

Back
Topp