Barselgrupper?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Er dere fremdeles i barselgrupper og deltar på treff? Her har jeg vært veldig dårlig på å stille opp. Har dødd litt ut, og har vært opptatt med andre ting. Hvordan er det med dere?

Var med på før. Men ikke nå lenger naturligvis. Skulle ønske det var barseltreff for pappaene da :-) for babyens skyld :-)

Vi har ikke hatt barselgruppe i det hele tatt denne gangen:( Helsestasjonen hadde sluttet med det nå for at hver enkelte skulle ha mere tid alene med helsesøster. Var noen på babysvømmingen som fortalte det til meg da, så de har ikke informert om det på helsestasjonen. Til meg hvertfall:p

Vi har ikke hatt barselgruppe i det hele tatt denne gangen:( Helsestasjonen hadde sluttet med det nå for at hver enkelte skulle ha mere tid alene med helsesøster. Var noen på babysvømmingen som fortalte det til meg da, så de har ikke informert om det på helsestasjonen. Til meg hvertfall:p
Oi? Så tåpelig?! De kunne jo organisert noe iallfall! Det gjorde de her...

Har ikke vært i barselgruppe i det hele tatt. Ble liksom ikke prioritert :p

Ja syns også det var tåpelig. Er ikke så lett å møte noen med baby på samme alder om det ikke går gjennom helsestasjonen.

Nei :-( :-( her arrangerte de bare første møte. Og så er det noen andre som arrangerer felles treff en gang i mnd for alle gravide og barselkvinner.

Treffes enda ja:D Annenhver uke treffes alle 8:) og jeg treffer hun ene i barselgruppen annenhver tirsdag:) vi er en gjeng som går veldig godt overens:) kjempekjekt!:)

Vi hadde barselltreff en gang pr uke frem til for en mnds tid siden. Da dabbet det av, av en eller annen grunn.. Men vi treffes med jevne mellomrom :) Barselgruppene var gull verdt da mini har et ekstremt behov for aktivitet og sosialisering. Nå tenker jeg vi skal hive oss rundt i åpen barnehage :)

Er dårlig med det. Vi har en gruppe på face, men følte jeg var den som tok mest initiativ. Jeg invitererte alle hjem til meg i september, det var sist vi møttes.

Har ikke hatt noe fast egentlig, var bare på helsestasjonen fra de var 0-7 uker. Idiotisk system, fikk jo bare vært der 4 ganger. O starten var hun litt liten, og så var det jo stengt i påsken.
Burde heller vært fra 4-12 uker eller noe.

Jeg datt fort ut av barselgruppa. Jeg passa liksom ikke helt inn. Vi var vel 6 stk. Alle var 10 år eldre enn meg og hadde 2 barn fra før. Jeg ville snakke om babyting osv, men de ville kun prate om storesøsken, skoleprat, lekser osv. Hadde ikke så mye å bidra med da :/

Vi har hatt slik gruppe møter på helsestasjonen. Meninga var at vi selv skulle tatt initiativ til treff. Det har ikke blitt noe av.. Så deilig å være med på svømming og sang for å se litt andre babyer og mødre.

Selv om vi ikke har fått til å møtes hele gruppa noe særlig, så har jeg blitt kjent med et par stykker som jeg møter noen ganger.
Og så er det jo flere som er med på trilleturene til dnt av og til, det er jo hyggelig:)

Selv om vi ikke har fått til å møtes hele gruppa noe særlig, så har jeg blitt kjent med et par stykker som jeg møter noen ganger.
Og så er det jo flere som er med på trilleturene til dnt av og til, det er jo hyggelig:)

Samme her... var tre av syv som møtte på HS. Men ble kjent med hun ene jeg møtte iallfall + noen jeg møtte på felles barseltreff :)

Her fikk ikke helsestasjonen organisert barselgruppe før jeg begynte å jobbe igjen.. Helt tragisk. Vi har hatt to treff, skal ha et i måneden :)

I kommunen her er det bare et barseltreff,så kan man avtale videre med dem som er om man vil.Denne gang var det bare meg,og tre andre.Ei kunne litt norsk,ei kunne bare engelsk og hadde fire barn fra før så hun hadde nok med det :-p så var det ei til som hadde barn som var i skolealder så og dette var attpåklatten.Så...det ble med det ene treffet:cool:

Vi hadde barselgruppe en stund. Så var det ei som flytta, deretter ei som begynte på jobb. Etter det har det ikke vært noe. Men det var veldig hyggelig mens det varte. :-)

Har vært og er i barselgruppe enda. Annen hver uke møtes vi :)
Vi er en stor gjeng med nærmere 15 stykk i gruppa.. Noen uker er vi nesten fulltallig mens andre uker er vi kanskje bare 6-7stykk. Alltid noen som ikke kan. Men vi er blitt en sammensveiset gjeng alle sammen, og det er sååå koselig når vi treffes :)

Ja. Vi er fem styk som hadde to samlinger på hs, deretter hjemme hos hverandre ca en gang i mnd. Vi pleier alle å være på babycafe en gang i uken (de fleste er der hver gang). Der det er lek for barna, skravling og lunsj for foreldre og sangstund :) Vi har også egen fb gruppe :)

Back
Topp