Barselgruppe

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Skal du være med i barselgruppe? Og om du har vært med før - Hvordan var det?[emoji4]
 
Jeg har allerede vært på første møte med barselgruppa :) starter på 4 uker der jeg bor.. veldig hyggelige damer, og supersøte bebiser :) hyggelig å ha noen å trille litt med :) kjenner ingen der jeg bor som har barn, så barselgruppen blir viktig for å ha litt kontakt med andre småbarnsfamilier nå før han begynner i barnehage :)
 
Ja, helsestasjonen har satt sammen en barselgruppe for oss som bor i nærheten av hverandre. Også har det kommet enda et par stykker som ville være med. Har møttes et par ganger, og det virker som det fungerer greit foreløpig. Hyggelige damer og søte bebiser:)
 
Meldt meg inn ja i en...laget enn for mai og juni babyer så blir ganske mange...ikke vært noen treff enda.

Forrige gang var jeg med for samme måned. Vi var 5stk aktive. Kjempe koselig.. gikk på trilleturer...samlet hos en av oss hjemme og laget som ofte noe mat..deretter trilletur når det passer.. også ute og hadde piknik når været var med oss og var varmt..
 
Har meldt meg på, men første treff er ikke før i august. Første barn, så han ingen tidligere erfaringer med det [emoji4]
 
Ja, er med i en gruppe på fem. Veldig hyggelige alle sammen! Det er veldig kjekt å ha noen i samme bobla som man kan utveksle erfaringer med. Vi har gruppe både på snap og messenger. En fin gjeng! Første gang for min del.
 
Vi har ei fellesgruppe på facebook for dei som er i permisjon, og dei som skal ut ila året, der vi deler om vi skal på kafé, ut å trille osv. Lavterskel, veldig greit [emoji4] Er ingenting hverken i regi av kommune eller hs her, så vi ordner oss sjølve [emoji12]
 
Usikker om jeg skal eller ikke...
Veit ikke så mye om det enda, regner med få litt info neste uke på 6ukers kontrollen:)
 
Har vært med en gang... Ikke alltid det passer [emoji4] følte jeg hadde minste barnet, og Ike så rart da siden de andre var 6 mnd [emoji23] men følte meg velkommen og møter nok opp når sommeren er over [emoji4]
 
Hatt 3 treff. Vi er 10 styk på lista. Var 9 styk på de 2 helsestasjon treffene. Denne uka var vi hjemme hos en av de andre og da var vi 6 styk. Er jo ferie nå, så blir vell ikke før etter ferien det starter ordentlig. Vi satser på hver tirsdag, så kommer de som kan. Rullerer på hvem vi er hjemme oss foreløbig.
 
Hatt 3 treff. Vi er 10 styk på lista. Var 9 styk på de 2 helsestasjon treffene. Denne uka var vi hjemme hos en av de andre og da var vi 6 styk. Er jo ferie nå, så blir vell ikke før etter ferien det starter ordentlig. Vi satser på hver tirsdag, så kommer de som kan. Rullerer på hvem vi er hjemme oss foreløbig.
Så koselig :)
 
Back
Topp