Barselgruppe?

Evette

Gift med forumet
Noen som har vært eller skal i nærneste fremtid? Jeg er invitert til å ta meg en tur i morgen men er fremdeles i tvil om jeg skal.. Har få nære venner borsett fra sambo og lite sosial kontakt med andre, men samtidig føler jeg ingen behov nå.. Lillemann og de to eldste tar opp mesteparten av tiden min og nå trives jeg med livet mitt slik det er. Men likvele føler jeg at jeg må det barseltreffet fordi det er sunt og treffe andre:p
 
Det er vell mest for folk som føler det blir for mye å bare være hjemme med lille hele dagen og gjerne trenger støtte av andre i samme situasjon, man må jo ikke ;)
Jeg gikk glipp av første møte med min barselgruppe og dermed mister jeg resten også.. som er litt leit, for selv om jeg trives med sånn det er og egentlig har det ganske travelt for tiden så kunne det vært kjekt. Godt mulig det er noen i den gruppen som bor i nærheten og ville gått trilleturer sammen f.eks. Men jeg er med i en BV Trondheimsgruppe for oss som hadde termin i oktober, vi har møttes noen ganger, flest ganger mens vi ennå var gravide, og det er utrolig kjekt. Blir ikke så ofte da, mye fordi vi er så spredt så savner litt å ha noen i nærområdet.
 
Gikk også glipp av første møte her pga. sykdom. Mister også andre pga. julebord med jobben (de inviterte meg, samboer og baby!). Synes det er trist men sånn ble det bare. Håper jeg kan treffe de igjen senere og at jeg ikke er helt fullstendig outsider. Vanskelig å ha noe hos oss også pga. total opprydning i hele huset og Ommøblering, trives ikke med besøk her da :(

Men synes idéen er hyggelig, er bare alt for mye for meg i bobla mi akkurat nå :p
 
Som en venninne sa det så bra: Barselgruppa er til for å avlaste venner og familien fra overkant mye babysnakk; søvn, bæsj og brystspreng ;)

Du kan jo ta turen og se om dere finner tonen.
 
Skal på trilletur med barselgruppa i dag! :) Syns det er veldig hyggelig, og flott å bli kjent med andre mødre i området. Er ganske nyinnflytta og kjenner generelt få her, så det er artig med nye bekjentskap.
 
Det er vell mest for folk som føler det blir for mye å bare være hjemme med lille hele dagen og gjerne trenger støtte av andre i samme situasjon, man må jo ikke ;)
Jeg gikk glipp av første møte med min barselgruppe og dermed mister jeg resten også.. som er litt leit, for selv om jeg trives med sånn det er og egentlig har det ganske travelt for tiden så kunne det vært kjekt. Godt mulig det er noen i den gruppen som bor i nærheten og ville gått trilleturer sammen f.eks. Men jeg er med i en BV Trondheimsgruppe for oss som hadde termin i oktober, vi har møttes noen ganger, flest ganger mens vi ennå var gravide, og det er utrolig kjekt. Blir ikke så ofte da, mye fordi vi er så spredt så savner litt å ha noen i nærområdet.
Vet jo det jeg ikke må;) men at det kanskje er lurt å gå slik at jeg blir kjent med andre i samme situasjon og har noen å snakke med! Men nå ser det uansett ut som at jeg ikke får det til..
 
Skal på trilletur med barselgruppa i dag! :) Syns det er veldig hyggelig, og flott å bli kjent med andre mødre i området. Er ganske nyinnflytta og kjenner generelt få her, så det er artig med nye bekjentskap.

Derfor jeg vil ha barselgruppe også. Flytter til uken og har allerede kommet inn i barselgruppe på det nye stedet, så håper på å bli kjent med andre :)
 
Det er vell mest for folk som føler det blir for mye å bare være hjemme med lille hele dagen og gjerne trenger støtte av andre i samme situasjon, man må jo ikke ;)
Jeg gikk glipp av første møte med min barselgruppe og dermed mister jeg resten også.. som er litt leit, for selv om jeg trives med sånn det er og egentlig har det ganske travelt for tiden så kunne det vært kjekt. Godt mulig det er noen i den gruppen som bor i nærheten og ville gått trilleturer sammen f.eks. Men jeg er med i en BV Trondheimsgruppe for oss som hadde termin i oktober, vi har møttes noen ganger, flest ganger mens vi ennå var gravide, og det er utrolig kjekt. Blir ikke så ofte da, mye fordi vi er så spredt så savner litt å ha noen i nærområdet.
Hvilken kant av byen bor du? Øst her. Gikk glipp av første barselgruppetreff selv.
 
Back
Topp