Barselgruppe

prippen

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberfruene 2018
Har dere barselgruppe, og har dere møttes ennå?

Vi skulle egentlig i dag, men pga kulda ville jeg ikke gå de 20 min det tar for å komme seg til hs. Ringte dit for å høre om det var mulig å få komme med neste gruppe så jeg får det med meg. Hun jeg snakket med var litt småsur og sa at det gikk ikke. Flere som skulle på barselgruppe i dag hadde ringt for å høre ifht kulda, og de skulle komme likevel. Det er bare å pakke godt inn, så går det bra, sa hun. Jeg lot være likevel, lufta som pustes inn blir jo ikke varmere av å pakke snuppa godt inn.. Synes det er dumt at jeg da gikk glipp av barselgruppa :( Men vil ikke risikere å ødelegge snuppas lunger!

Det syns jeg var dårlig service!

Vår helsestasjon har to treff på helsestasjonen og oppfordrer deretter å møtes utenom. Og om noen ikke kan møte, men fortsatt vil være i gruppa kan helsestasjonen gi ut kontaktinfo (hvis vedkommende tillater det).

Det syns jeg var dårlig service!

Vår helsestasjon har to treff på helsestasjonen og oppfordrer deretter å møtes utenom. Og om noen ikke kan møte, men fortsatt vil være i gruppa kan helsestasjonen gi ut kontaktinfo (hvis vedkommende tillater det).
Samme som de gjør her det :)

Vi var bare tre som dukka opp pga kulda. Da spurte hs om vi ikke kunne sette opp en dag for neste treff (ikke på stasjon), så skulle hun gi info om tid og sted, samt kontaktinfo til en av oss til de som ikke dukka opp

Skal snakke med helsestasjon om det på kontrollen i morgen

Her har helsestasjonen barselgruppe, med aktuelle tema og ein sosial bit. Veldig kjekt. I tillegg har vi barselgruppe utenfor for dei som vil vere med. Er ein liten plass så er vel ca 15 stk. Var ikkje i barselgruppe med dei andre, så synast det er ekstra kjekt denne gangen.

Litt utanfor tema, men i barselgruppa er det nokre fedre. Eg synast det er heilt greit, men mannen er livredd for at han må det når han er i permisjon ;-p

Her arrangerer hs barselgruppe en gang i måneden, og slik som jeg har forstått det varer det så og si hele første året.
Første treff var nå ved 2.mnd men da kunne ikke vi delta fordi lillegutt hadde avtale på sykehuset den dagen.
Når en ikke kan møte på barselgruppen får en individuell time i stedet for og hs oppsummerte hva de hadde snakket om slik at jeg skulle være oppdater til neste gruppe ved 3.mnd. Veldig greit :-)
Vi er visst bare tre stykk i gruppen. Blir spennende å møte de andre.

Atte hva?
Vi har ikke hatt enda å har ikke hørt noe.
Men jeg hadde blitt sur av det svaret der. Jeg er helt enig med deg!

Så grådig teit! Er ikke sånn det skal være!

Her skal vi ikke før 1.feb:)

Husker det var noen som ikke kom første gang med guttungen på treff, de fikk info om neste treff :)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som reagerer :) ble veldig frustrert, og litt lei meg egentlig. Hadde gledet meg til å treffe andre og gå på trilleturer med, da jeg ikke kjenner noen andre i nærheten som er hjemme. Har time på hs i neste uke, skal høre igjen da. Kanskje jeg er heldig og treffer på en annen i resepsjonen :)

Her har helsestasjonen barselgruppe, med aktuelle tema og ein sosial bit. Veldig kjekt. I tillegg har vi barselgruppe utenfor for dei som vil vere med. Er ein liten plass så er vel ca 15 stk. Var ikkje i barselgruppe med dei andre, så synast det er ekstra kjekt denne gangen.

Litt utanfor tema, men i barselgruppa er det nokre fedre. Eg synast det er heilt greit, men mannen er livredd for at han må det når han er i permisjon ;-p

Heldigvis er barselgruppe frivillig ;) Her er det en egen gruppe for fedrene, det gjør det nok litt enklere for dem å bli med :)

Det var dustete av dem... Her har jeg glemt vært hele greiene! Men har egentlig ikke et behov for å være i en barselgruppe heller da. Men tror det er noe greier om helse osv snart, som jeg sikkert "må" på. Hvis jeg finner arket :p

En oppdatering :) Var på hs i dag, og fikk kontaktinformasjon til de som møtte opp i forrige uke. Så da skal jeg vel greie å få blitt med likevel :)

Back
Topp