Barselgruppe

x1xPastella

Forumet er livet
Mange som er med på dette??? Hvordan er det???

Jeg selv har meldt meg på, men får vel vite mer på onsdag når Krisander skal på 6 ukers kontroll...

Ellers så vil jeg nesten kalle vennegjengen en barselgruppe... vi er 3 stk som fikk i mai. Og så er det fler som henger seg med når vi skal på kafe å sånn som har fått i dette tidsrommet...

I mårra skal jeg på babylunch med de som jeg var på gravidsvømming med...

Så vi er rimelig sosiale for tida ja, det er kjempemoro!!!

Vi får mer informasjon om barselgruppe på 6 ukerskontrollen (om halvannen uke) .. tror nok jeg vil være med! [;)]
men det er ikke så mange "treff", det skulle være et ved 8 uker (kunne hende det ikke ble noe av det pga ferien), og et ved 3 mnd iallefall .. men går sikkert ann å arrangere noe utenom, tur på kafe eller noe slikt ..
hadde vært koselig å hatt noen å være med på dagtid, er ikke akkurat så veldig mange av mine venninner som har barn (kun ei!) [:)]

Vi startet med barselgrupper forrige uke på helsestasjonen.
Veldig greit og veldig koselig! Skal igjen i dag.
Fått god kontakt med særlig en av jentene, som vi triller tur med innimellom.
Helt supert! [:)]

De har vist sluttet med det der jeg går på kontroll ..[&:]

Her blir det ikke barselgruppe før i august pga ferier ol. Skal møte opp på helsestasjonen første gang og så er det vel å arrangere treff senere på eget intiativ tenker jeg...
Da er jo lillegutt allerede 3mnd! Tida flyr [:D]

ORIGINAL: Trine82

vi var en gruppe som treftes 5 ganger før fødseen og vi har treftes en gang etterpå, så er det en gang igjen 2 august.   Etter det må vi arrangere treffene selv..

Gikk du til på Råholt? Gikk på Jessheim jeg, men nå skal vi på Eidsvoll Verk hs. Har ikke hørt noe om barselgruppe der... 

ORIGINAL: Monany

Gikk du til på Råholt? Gikk på Jessheim jeg, men nå skal vi på Eidsvoll Verk hs. Har ikke hørt noe om barselgruppe der... 

Bor du på jessheim?

ORIGINAL: jealie25

Bor du på jessheim?

Jeg gjorde det til november, og da kjøpte vi hus på Råholt. Bor du på Jessheim eller??

Aner ikke hvordan det er lagt opp her.. Begynner først etter sommeren...

vi var en gruppe som treftes 5 ganger før fødseen og vi har treftes en gang etterpå, så er det en gang igjen 2 august.   Etter det må vi arrangere treffene selv..

har de barselgrupper man kan gå på på jessheim?? jeg er på råholt ja, men er ikke der vi har barselgruppa, det er på eidsvoll hs. Der det er jordmødre så dette ble arrangert før fødsel, alle sm hadde termin rundt samme dato som meg, så skal vi treffes to ganger etter fødsel og etter det må man evt ordne treffene selv

har de barselgrupper man kan gå på på jessheim?? jeg er på råholt ja, men er ikke der vi har barselgruppa, det er på eidsvoll hs. Der det er jordmødre så dette ble arrangert før fødsel, alle sm hadde termin rundt samme dato som meg, så skal vi treffes to ganger etter fødsel og etter det må man evt ordne treffene selv

Jeg hadde jm der fordi jeg bodde der fram til november, og da fortsatte jeg hos henne ut svangerskapet. Men nå må jeg bruke helsesøster på Eidsvoll Verk. Har ikke hørt noe som helst om barselsgruppe noen av stedene jeg... Skal på 6 ukerskontroll på Råholt hs neste uke, fordi de på Eidsvoll Verk har ferie. Så kanskje jeg hører noe da??

tviler jeg på for de arrangerer ikke etter fødsel. Er de gruppene som har treftes før fødsel som fortsetter å treffes etter fødsel.- De lager ikke nye grupper, litt dumt egentlig ......   

Jeg var akkurat inne på treff-forumet, og der var det en avstemming om treff på Jessheim. Men ja, vi burde absolutt kunne møtes [:D]

Bor du på jessheim?

Jeg gjorde det til november, og da kjøpte vi hus på Råholt. Bor du på Jessheim eller??

Nei men er oppvokst der..kommer derfra du og eller? kanskje vi egentlig kjenner hverandre, hehe...

Bor du på jessheim?

Nei men er oppvokst der..kommer derfra du og eller? kanskje vi egentlig kjenner hverandre, hehe...

Er innflytter jeg, så da vet jeg nok ikke hvem du er. Kommer egentlig fra Engerdal, men flytta nedover hit for 2 år siden. Jobber på Peppes Jessheim nå [:)]

Back
Topp