Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring er at det blandes med første og flergangs fødende . Jeg har både erfart at de har samlet mødre med barn fra samme måned og sist ble det dannet barsel klubb med barn født i oktober - desember. Dette er nok ulikt fra sted til sted. Mest praktisk å dra til den helse stasjon man tilhører da de barna mest sannsynlig vil møtes og bli kjent i samme nærmiljø og begynne på samme skole kanskje.
Jeg tror ikke man kan velge det hvis man tar den barsel gruppen man får gjennom helsestasjonen. Den får man vel 6 uker etter fødsel hvis jeg ikke husker feilNår bestemmer man seg for en barselsgruppe? Etter fødsel eller før?![]()
Når bestemmer man seg for en barselsgruppe? Etter fødsel eller før?![]()
Jeg tror ikke man kan velge det hvis man tar den barsel gruppen man får gjennom helsestasjonen. Den får man vel 6 uker etter fødsel hvis jeg ikke husker feil![]()
Ok!Her fikk vi bare tildelt en gruppe. Og det får du gjennom helsestasjonen på ett av de møtene du er på. Her fikk vi det litt senere en 6 uker etter fødsel. Kanskje 2 måneder etter eller noe.