Barselgruppe

Ladyluna

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har dere vært på barselgruppe? Jeg har første møte på fredag og er kjempe spent. Gruppen min består av 3 andre synes egentlig det høres litt lite ut..

Liker dere best en stor eller liten barselgruppe?

Vi har vært en gang på helsestasjon og skal ha neste gang hos meg, før vi igjen skal tilbake for siste treff på helsestasjonen. Vi er 7 stk (blir 8 neste gang på hs) barselgruppa med første var vi 5 stk, og det var greit syns jeg. Er redd vi er litt mange nå, men virker som kjekke folk så går nok fint!☺️

Har veldig god erfaring med barselgruppe! Supert å komme i kontakt med andre mammaer i nærområdet som har baby på samme alder. Bare å glede seg :)

Her fikk jeg aldri høre om, eller tildelt noen barselsgruppe :O Har alle her inne en barselsgruppe, eller flere som meg? :p kjenner permisjonstiden blir litt ensom da alle jeg kjenner jobber på dagtid når jeg er hjemme med vesla.

Her fikk jeg aldri høre om, eller tildelt noen barselsgruppe :O Har alle her inne en barselsgruppe, eller flere som meg? :p kjenner permisjonstiden blir litt ensom da alle jeg kjenner jobber på dagtid når jeg er hjemme med vesla.
Jeg har heller ikke hørt noe om barselgruppe :/ må man snakke med helsestasjonen selv kanskje?!

Jeg har heller ikke noen barselgruppe, aldri vært snakk om det på helsestasjonen :)

Trodde det var vanlig overalt jeg :o
Burde ihvertfall det..er jo et supert opplegg :)

Var på første treff på helsestasjonen i forrige uke, og i dag har vi vært ute å trillet :) Vi var 8 stk på første treff.

Vi har også første treff på helsestasjonen og måtte "melde oss på" til helsesøster. Ta gjerne en telefon og spør om de har noe.

Kan jeg spørre om man snakker mye utvikling eller er det mest det sosiale for mor? Lurer på om jeg burde byttet til en annen for fikk sms i dag og 2mnd gruppe.. Siden min er premature har han ikke begynt å smile eller noe enda, så ligger gjerne litt mangt bak..

Her var det helsestasjonen som satt opp barselgruppe. Skal for første gang neste mandag. Helsesøster sa at hun kommer til å snakke om tran, vaksiner og diverse andre ting. Vet ikke hvor mange vi blir så det blir spennende ;)

Har ikke fått jeg heller, men det kommer fikk jeg beskjed om:)

Har funnet en egen gruppe for Mosseregionen da, så blir vel noen fra nabokommunene der:)

Back
Topp