Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har heller ikke hørt noe om barselgruppe :/ må man snakke med helsestasjonen selv kanskje?!Her fikk jeg aldri høre om, eller tildelt noen barselsgruppe :O Har alle her inne en barselsgruppe, eller flere som meg? kjenner permisjonstiden blir litt ensom da alle jeg kjenner jobber på dagtid når jeg er hjemme med vesla.
Jeg har heller ikke noen barselgruppe, aldri vært snakk om det på helsestasjonenHer fikk jeg aldri høre om, eller tildelt noen barselsgruppe :O Har alle her inne en barselsgruppe, eller flere som meg? kjenner permisjonstiden blir litt ensom da alle jeg kjenner jobber på dagtid når jeg er hjemme med vesla.
Jeg har heller ikke hørt noe om barselgruppe :/ må man snakke med helsestasjonen selv kanskje?!
Jeg har heller ikke noen barselgruppe, aldri vært snakk om det på helsestasjonen
Her fikk jeg aldri høre om, eller tildelt noen barselsgruppe :O Har alle her inne en barselsgruppe, eller flere som meg? kjenner permisjonstiden blir litt ensom da alle jeg kjenner jobber på dagtid når jeg er hjemme med vesla.