Barselgruppe??

Har lyst men finst ikkje noko slik her som me bur, som er ei lita bygd :( er nokre andre som har fått baby dette året, men dei fleste er 10-15 år eldre enn meg :(

Førstegangs - Desemberbaby <3
Gjør det noe?
Damer er damer og mødre har noe å snakke om uansett.
Jeg er 33 og hadde brydd meg lite om mammaen ved siden av var 15 eller 40.

:)

Jeg vil gjerne gå i barselgruppe. Treffer de andre desemberjentene i området på fødselsforberedende kurs nå på mandag, så da får vi håpe at kjemien er der. De oppfordrer veldig til det på min helsestasjon, og stiller også lokaler tilgjengelig.
Jeg gikk på gravide-yoga, og traff noen kjempeflotte damer der, men dessverre så ble det avsluttet veldig brått og vi fikk ikke utvekslet kontaktinfo. Håper at vi treffes igjen på sykehuset til fødsel :p

Min kjære jobber i Asia, så hvis han fortsetter med det etter mini er kommet flytter jeg tilbake til ham i permisjonen, får holde jeg har gått nesten halve svangerskapet alene her i Norge.... Flyttet til Norge da jeg mistet jobben i Asia....
Så spennende :D

Kjipt å miste jobben da.. :(

Gjør det noe?
Damer er damer og mødre har noe å snakke om uansett.
Jeg er 33 og hadde brydd meg lite om mammaen ved siden av var 15 eller 40.

:)
Nei det gjer ingenting, misforstå meg rett :) men vi har heller ikkje noke tilbud her me bur dessverre.

Førstegangs - Desemberbaby <3

Bor på en veldig liten plass, så her er det sånn at vi ordner med barseltreff og slikt selv. Sist var vi en ganske stor gjeng som møttes veldig ofte. Noen ganger kunne vi møtes opptil flere ganger i uka :)

Går på første treffet i regi av helsestasjonen iallefall. Håper jeg har kjemi med de andre så jeg kanskje kan få litt nye bekjentskaper :)

Gjorde det med første, og skal det denne gangen og. Blir litt ensomt når man ikke har venner med jevnaldrige i perm

Regner med at jeg vil gå. Fikk ikke gjordt det med første, vi lå så lenge på sykehuset siden han var dysmatur, og da var allerede barselgruppene i gang fikk jeg beskjed om av helsesøster.
Traff en gjeng på fødselsforberedende kurs nå tiligere, men alle virka veldig sjenerte, og selv om jeg bor på en litt liten plass visste jeg bare hvem ett av parene var fra før! blir spennende!

Gjorde ikke det med den første. Men håper på å finne noe hyggelig selskap med deSembermammaer nå! :) gleder meg til foreldrekurs den 11. Og 12. November, kanskje møte noen der :)

Back
Topp