Barselgruppe

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Skal på barselgruppe på helsestasjonen for første gang i dag. Blir spennende å møte de andre mødrene og babyene :) Håper det er noen jenter jeg får god kjemi med på gruppa :)

Har noen av dere andre hatt barselgruppe enda? Hvordan gikk det i såfall?

Åh så gøy :) Jeg har ikke fått noe info om det enda, men nå er mini bare ti dager gammel og da :P hehe!
Lykke til :):)

Åh så gøy :) Jeg har ikke fått noe info om det enda, men nå er mini bare ti dager gammel og da :P hehe!
Lykke til :):)
Er han allerede 10 dager? Føles som om du fødte kun for et par dager siden :P Tiden går så utrolig fort! Kan ikke helt skjønne at snuppa her er 33 dager gammel heller.

Sorry helt off topic innlegg ;) :D

Er han allerede 10 dager? Føles som om du fødte kun for et par dager siden :P Tiden går så utrolig fort! Kan ikke helt skjønne at snuppa her er 33 dager gammel heller.

Sorry helt off topic innlegg ;) :D
Ja jeg veit! Er helt vilt! Føles ut som om han dukka opp i går :P Så her nytes hver eneste dag :):)

Oi barselgruppe allerede?? :D Lykke til! Håper du "klikker" med noen! :D

Jeg får barselgruppe i november, da er første "gruppegreie" på Helsestasjonen :)
Håper det er en grei gruppe og at det ikke blir som på Solsidan om dere ser på det :p

Jeg skal på første barselgruppemøte på fredag. Spent. Håper virkelig det er noen som jeg får lyst til å treffe igjen. Kjenner ikke så veldig mange her.

Den skal jeg til neste uke, spennende:) Jeg håper på en koselig gruppa denne gangen og noen som liker å finne på noe annet enn bare kaffe treff:)

Jeg har hørt rykter om at jeg skal på gruppe med de som har fått kids i september og oktober. Også kommer jeg på gruppe med et par herfra og det er jo stas! :D (om de skal møte opp da :P )

Vi var på mandag, da baby bare var 11 dager gammel. Men det gikk fint :)
Virket som en veldig koselig gjeng og vi skal treffes allerede på mandag igjen :)

Her er det ikkje barselgruppe før ungen er 3 mnd :( syns det hadde vore kjekt å hatt det litt tidlegare!

Jeg bor i ei så lita bygd at vi har skrapa sammen alle gravide og nybakte mødre til treff. Var på mitt første på mandag også kommer de hit nå på mandag.

Syns det er utrolig deilig å snakke baby, fødsel, pupper, amming, renselse og bæsj uten å være redd for at noen blir redd.

Jeg bor også i en liten bygd så jeg vet ikke hvordan det blir med barseltreff. Skal på helsestasjonen på tirsdag, så vi får sikkert noe info da. Hadde håper på å komme i barselgruppe. Kjenner veldig få personer her og kunne trengt en litt større vennekrets enn barna og mannen min.

Jeg skal på barselgruppe på fredag. Lurer virkelig på hvordan det blir. Første gang jeg var med var det helt topp, men da bodde jeg veldig sentralt i Bergen så de satt sammen gruppen av folk som de tenkte passet, noe det gjorde. Denne gangen bor jeg et stykke utenfor sentrum så her blir man bare plassert med de fire som føder rundt samme dato som en selv...

Tror dessverre det er en stund til første barselstreff.
Litt synd da vi er nylig flyttet hit og jeg ikke kjenner noen.

Har ikkje peilingpå korti da blir barseltreff her. E så liten kommune, at eg tippe vertfall september og oktober blir samla. Og eg veit me e 3 stk så har fått, eg og naboen + svigerinna av ei venninna ;)

Jeg har hørt rykter om at jeg skal på gruppe med de som har fått kids i september og oktober. Også kommer jeg på gruppe med et par herfra og det er jo stas! :D (om de skal møte opp da :P )
Jeg kommer [emoji6] vet du når det begynner? Fått innkalling?

Venter lillesøster 5.Oktober

Det var koselig på barseltreff på onsdag :) Åtte mødre og åtte babyer, en fin gjeng :) Vi er fra hele kommunen jeg bor i og babyene er født fra 21. sept til 14. okt. Det var faktisk en der som er født på samme dag som Mia.

Nå har vi avtalt å holde kontakten via FB (lukket gruppe), da helsestasjonen bare arrangerer første treff. Usikker på når og hvor neste treff blir, men sannsynligvis trilletur et eller annet sted i kommunen.

Back
Topp