Barselgruppe

jealie26

Gift med forumet
Hvor finner man info om sånt hen? =)

vi går i barselgruppe på helsestasjonen hos helsesøster. Så prøv å kontakte dem :)

Skal til helsesøster i morgen, så da hører jeg med hun da [:)] Godt det alltid er noen som har et svar her på bv[:)]

Når er det man vanligvis kommer i en slik barselgruppe forresten?

helsesøster kommer hit på hjemmebesøk neste uke, så får vel kanskje beskjed da [8|][;)]

Du får spørre[:)] Jeg har fått barselgruppe med frøken my, og kanskje en til... Fikk spørsmål om jeg ville delta. Men første treff er ikke før i August...

ORIGINAL: Godemine

Når er det man vanligvis kommer i en slik barselgruppe forresten?

helsesøster kommer hit på hjemmebesøk neste uke, så får vel kanskje beskjed da [8|][;)]

Helsesøster var her hos oss idag, og da hadde hun med info om barselgruppe[:)] vi har første "møte" 14 juni[;)]

Men er det vanlig å reise dit alene eller med pappaen? =)

ORIGINAL: jealie25

Det vet jeg ikke... Du kan helt sikkert ta med pappaen[:)] Pappaen til Kristoffer er stort sett borte med jobben, så vi stiller alene...

Skal ikke delta i barselgruppe jeg, så vi skal på 6 ukerskontroll neste uke [:)]

Ved vårt 1. barselmøte var de andre ungene 4uker, min 3uker gammel. :) Ved neste møte vil de andre ungene være 6 uker gamle. Vi er kun mødre, 4 stk, den andre gruppen på helsestasjonen er 5stk.

Hehe..og jeg som har skremt min kjære med at han må være med for det er heeelt vanlig, haha..hadde tatt seg ut om han hadde vært med som eneste mann der, hehe...lurer på om jeg skal fortsette med å inbille han om at det er vanlig...bare for å få meg en god latter, hehe....

Hehehe - FIINE [;)] Barselgruppene er for oss mødre og de små nurkene våre [:)] Vi starter ikke barselgruppa før i Juli tenker jeg. Helsesøster er reist på sommerferie [&:][8D]

Hehe..og jeg som har skremt min kjære med at han må være med for det er heeelt vanlig, haha..hadde tatt seg ut om han hadde vært med som eneste mann der, hehe...lurer på om jeg skal fortsette med å inbille han om at det er vanlig...bare for å få meg en god latter, hehe....

Back
Topp