barselgruppe trondheim

septembermamma15

Andre møte med forumet
Hei!
jeg har akkurat flyttet til trondheim og ønsker så gjerne å bli med i en barselgruppe å møte noen andre med barn fra september. jeg tok kontakt med helsestasjonen og ble satt opp på en gruppe men de små der var 2 uker gamle - så mye skjer fra 2 uker til 9 uker så kjenner jeg gjerne skulle vært i en med litt jevnaldrene... det er sikkert en tråd for dette her, men med over 1000 tråder har jeg nå lett og lett og jeg finner ingen - så da tyr jeg til å spørre her i håp om at noen strekker ut en behjelpelig hånd =)

på forhånd tusen takk=)

Jeg bor på andre siden av byen. Er med i sept barselsgruppe men vi har ikke vært så veldig flinke til å møtes:/ hvor gammel er du?og hvor kommer du flyttende fra? *nysgjerrig*;)

ah, da kan man jo bare møtes på midten? som nyinnflyttet har jeg bare godt av å komme meg litt ut og rundt for å bli bedre kjent med byen:) jeg er 24 år gammel, samboeren min er 38 (men ung og sprek til tross ;P) og gutten vår er født 13, september. jeg er født og oppvokst i bærum og oslo med unntak av 3 år i stavanger hvor jeg tok utdanning som barnevernspedagog. enn du?

Hei!
jeg har akkurat flyttet til trondheim og ønsker så gjerne å bli med i en barselgruppe å møte noen andre med barn fra september. jeg tok kontakt med helsestasjonen og ble satt opp på en gruppe men de små der var 2 uker gamle - så mye skjer fra 2 uker til 9 uker så kjenner jeg gjerne skulle vært i en med litt jevnaldrene... det er sikkert en tråd for dette her, men med over 1000 tråder har jeg nå lett og lett og jeg finner ingen - så da tyr jeg til å spørre her i håp om at noen strekker ut en behjelpelig hånd =)

på forhånd tusen takk=)

Det må da være en barselsgruppe for septemberbarn på Byåsen, så fullt som det var på St. Olavs i begynnelsen av september :D Jeg hadde sjekket med helsestasjonen en gang til, eventuelt nabo-helsestasjonen, Byåsen er jo stort. Det er sikkert babysang i Havstein kirke eller Byåsen kirke, der kan man møte noen på samme alder :)

Vi i barselsgruppa mi har fast dag vi møtes. Hittil har vi vært på besøk hos hverandre, og noen av oss har vært på babykino. Veldig koselig! Håper du finner noen du kan henge deg på!

Hei!

på forhånd tusen takk=)
Jeg er i samme barselgruppe som "Augustbaby15", og vi er ganske mange i gruppa. Så da må det da være på Byåsen også? Jeg synes også du burde ta kontakt en gang til med helsestasjonen:) Men hvis du har lyst så kan vi godt møtes på kafé?:) Mi jente er født 7.september, så da er de jo jevngamle:)

Back
Topp