Barselgruppe --> servering

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Dere som er med i barselgruppe og som treffes hjemme hos dere selv, hva serverer dere/har dere fått servert? :)
Trenger tips til neste gang det er min tur :p
 
Begge gangene varmet jeg rundstykker og hadde forskjellige pålegg på bordet... Og lagde eggerøre. Jeg fikk servert en pastarett og salat da vi var hos ei annen i gruppa :)
 
Hmm... vi har hatt rundstykker, salat, asiatisk mat som jeg dessverre gikk glipp av (en i gruppa er fra Fillipinene), ostehorn, matmuffins og vaffel.
Jeg har lyst til å lage en mat-pai neste gang [emoji4]
 
Vi har hatt kaketreff der alle hadde med en kake hver og kurvfest med spekemat, potetsalat, foccacia, frukt og eggerøre :D
 
Noen ganger serveres det en kaffe/te, mens andre ganger boller eller rundstykker m/pålegg.
På barseltreff idag var jeg innom bakeren på veien og hadde med litt å bite i til kaffen. Er glad vi ikke legger lista høyt på servering :p
 
Vi har hatt pizzasnurrer og ostehorn de gangene vi har vært hjemme hos hverandre. Samt litt frukt eller godteri.
 
Vi har varmet rundstykker og enkelt pålegg, kokte egg når de var her og hun ene laget eggerøre. Veldig glad for at lista ligger lavt. Når jeg gikk i barselgruppe med storebror var det rett og slett middagsmat, pizza, lasagne osv.
 
Back
Topp