Barselgruppe i Elverum - omegn?

Hjertelys

Første møte med forumet
Hei alle sammen. Jeg er helt ny her i babyverden og hovedgrunnen er at jeg søker barselgruppe, trillevenner el. i Elverum. Jeg har akkurat fyttet hit og ønsker å finne venner/bekjente. Jeg har termin om knappe 5 dager. Altså 15 juli. Vi venter spente om dagen :)
 
Da jeg bodde der var det barselgruppe i regi av helsestasjonen i hvertfall, sikkert bare å ringe og spørre dem:)
 
Hei alle sammen. Jeg er helt ny her i babyverden og hovedgrunnen er at jeg søker barselgruppe, trillevenner el. i Elverum. Jeg har akkurat fyttet hit og ønsker å finne venner/bekjente. Jeg har termin om knappe 5 dager. Altså 15 juli. Vi venter spente om dagen :)
Velkommen hit til forumet :)

Håper du finner noen i ditt nærområdet her. Skriv en tråd på generelt kanskje, så flere ser den :)
 
Hei alle sammen. Jeg er helt ny her i babyverden og hovedgrunnen er at jeg søker barselgruppe, trillevenner el. i Elverum. Jeg har akkurat fyttet hit og ønsker å finne venner/bekjente. Jeg har termin om knappe 5 dager. Altså 15 juli. Vi venter spente om dagen :)
Bor her selv, men med en 1åring. Etter jeg fødte ordnet helsesatsjonen med barselgruppe, og arrangerte første treff på Helsehuset slik at vi skulle komme i kontakt og avtale nye treff på egenhånd :) Spør helsesøster på 6ukerskontrollen hvis du lurer på noe :)
 
Back
Topp