Barselgruppe i Drammen? Novembertermin

Englevinge

Første møte med forumet
Hei!

Er det noen andre der ute i min situasjon; som ønsker å alliere seg med noen som også skal ut i permisjon og kanskje ikke kjenner så mange som er hjemmeværende?
Jeg er en ung dame på 30 år som har termin i november. Jeg har nettopp blitt sykemeldt og vil gjerne komme i kontakt med andre i tilsvarende situasjon - evt som skal ut i permisjon.
For min del er venner og familie i jobb, og det vil være positivt for meg å bli med i en barselgruppe, tror jeg :)
I Drammen er det jo haugevis av muligheter, jeg trenger nødvendigvis ikke å oppsøke kafélivet hver gang, babykino og trilleturer er helt topp :)
Ta kontakt om du er i samme situasjon :)
 
Hei!

Er det noen andre der ute i min situasjon; som ønsker å alliere seg med noen som også skal ut i permisjon og kanskje ikke kjenner så mange som er hjemmeværende?
Jeg er en ung dame på 30 år som har termin i november. Jeg har nettopp blitt sykemeldt og vil gjerne komme i kontakt med andre i tilsvarende situasjon - evt som skal ut i permisjon.
For min del er venner og familie i jobb, og det vil være positivt for meg å bli med i en barselgruppe, tror jeg :)
I Drammen er det jo haugevis av muligheter, jeg trenger nødvendigvis ikke å oppsøke kafélivet hver gang, babykino og trilleturer er helt topp :)
Ta kontakt om du er i samme situasjon :)
Hei, sniker fra desember her. Kjenner ikke så mange her. Er tilflyttet. Jeg er førstegangsfødene og helt ny og blank på dette. Er 24 år. Bor i Nedre Eiker. Jeg har prøvd å få kontakt med andre men har fungert dårlig her på bv. Da folk okke er så ivrig. Hadde vært gøy å få kontakt med noen som var gravid/snart mamma.

Har hund så liker å få tur eller å bare være ute. Kafe er også koselig. Men ikke blitt så mye av de siste årene.
 
Back
Topp