Jeg har mer og mer begynt å kjenne behovet for å bli kjent med andre i lignende situasjon som meg. Jeg er førstegangs og kjenner i utgangspunktet få i den lille byen jeg bor i da vi flyttet hit for få år siden og jeg jobber i en annen by - som medfører at de fleste jeg har blitt kjent siden vi flyttet hit med ikke bor i nærheten. Hadde håpt på å komme i en barselgruppe, men grunnet covid er jo alt snudd på hodet og jeg kan ikke lenger belage meg på det.
Hvordan går dere andre frem for å bli kjent med andre i samme situasjon? Hadde vært hyggelig å finne noen å ta en kaffe med, gå noen trilleturer med osv. Jeg er nok ikke den mest utadvendte, men nå er vel behovet såpass at jeg må bare tøffe meg opp litt Alle tips tas imot!
Hvordan går dere andre frem for å bli kjent med andre i samme situasjon? Hadde vært hyggelig å finne noen å ta en kaffe med, gå noen trilleturer med osv. Jeg er nok ikke den mest utadvendte, men nå er vel behovet såpass at jeg må bare tøffe meg opp litt Alle tips tas imot!