barselgruppa mi bare valgte meg bort

Mille81

Første møte med forumet
jeg er ei jente på 28 år som er mamma til ei nydelig jente på 6 mnd. jeg lurer litt på om noen her har opplevd det samme som meg. barselgruppa mi bare støta meg vekk. var på ett treff og siden har jeg verken sett ell hørt fra dem. greit nok at dem var litt eldre men var jo bare et par år det var snakk om. problemet ligger nok i att alle på denna gruppa bodde på samme boligfelt.

jeg savner lixsom noen å snakke med om div mamma ting da. men jeg er ikke akkuratt lommekjent her jeg bor. jeg har nå bodd i rælingen snart to og har ikke blitt kjent med så mange. så hadde jo håpet at barsel gruppa sku hjelpe litt da men det skjedde jo ikke.

håper noen har no tips ell no sånt

stoor klem stine emilie[;)]

utrolig skuffet- skjønner lixsom ikke hvorfor voksene damer gjør sånt. som helsesøstra mi sa var utrolig barnslig og uvoksen gjort.

til du som skrev rælingen er du her fra ell??
kjenner ikke en kjeft her utenom kompisa til typen og sånt jeg

Du kan ikke ta kontakt med barselgruppa du da?
Kan det hende de ikke har hatt flere treff siden du var med?

Hvis det er tilfelle at dei har hatt barseltreff etterpå, uten å inkludere deg som egentlig er med - så er det utrulig dårlig gjort[:@]

Skjønner at det er lettere for dei å treffes hvis dei bur i samme boligfelt, men det er jammen like enkelt å sende deg en mld[;)]

Da eg fekk første jenta mi for 7 år siden, var eg 20 år. Resten av barselgruppa var 27 år og oppover, men eg ble inkludert og eit fullverdig medlem av gruppa likevell. Hadde faste treff både med og uten barn[:)]

sikker på de har møttes noe mer etter den ene gangen?
istede for å vente på at dem skulle ta kontakt, hadde jeg vist interresse og initiativ til å ta kontakt med dem!
så hadde dere da avtalt på neste treff sted og tid så du slipper å være avhengig av at noen sier fra til deg. eller dere kunne utvekslet tlf nr så kunne dere prates etterhvert.
jeg tror neppe det går på at dem ikke liker deg osv, det gjør dem helt sikkert! er vel en eller annen misforståelse som ligger bak.
syntes liksom det hørtes litt rart ut til voksene damer å være.
her jeg bor så kutter vi ikke ut folk på treff selv om man kan ha litt avsmak for en eller to. ei barselgruppe er jo åpen for allle som blir innkallet til den av hs.

lykke til[:)]

Så dårlig gjort!! Men vil bare si at jeg bor i Rælingen selv[:D] Hvor i Rælingen bor du?

Noe av det samme skjedde med meg, men vet egentlig ikke om de holdt noe særlig kontakt noen av de.
Jeg var 22 år, og den enste under 30, så det var egentlig like greit[;)]

ikke en annen gruppe du kan bli med på da? jeg var bortreist når jeg fikk innkallelse til barseltreff, men var ikke noe problem å bli med på neste, selv om Mia er nesten en mnd. eldre enn noen av de.

ellers så er det jo en mulighet for at det dreier seg om en misforståelse, viss de er såpass mye yngre at de tenker at du ikke har noen interesse av å være med videre siden du var "eldre"(enkelte 20-21 åringer tenker faktisk slik om 27-28 åringer+++)

Jeg hadde tatt kontakt igjen jeg,for å høre hvordan det lå an,kansje di har fått feil "vibbe"fra deg.

ikke godt å si,skjønner du er skuffet,lykke til[:)]

har sendt meld og bedt dem hit osv. dem treffes en gang i uka . til du som bor i rælingen jeg bor ved rimi på øvre rælingsv

Back
Topp