Barselgaver!

Lohne

Forelsket i forumet
Hva var det fineste, menst praktiske eller mest oppfinnsomme du fikk i barselgave?

jeg må virkelig innrømme at de gavene som jeg fikk til meg selv, alà kremer, smykker og nips, DET var det som gledet meg mest

Vel det må vel være klær egentlig..Fikk nesten bare klær, også en håndduk og en uro-spilledåse + masse bamser(egentlig litt unødvendig mange av dem iallefall men koslig nok)

Den gaven jeg har hatt mest glede av er uten tvil lekegrinda. Vi fikk også en byssanlull hengevugge/køye som vi aldri fikk brukt, men den skal tas i bruk til nummer 2 :) 
Fikk også et nydelig teppe med navnet til mini brodert inn som jeg har vært utrolig glad i. Skulle ønske jeg kunne få tak i samme til lilleputt i magen!

Bilstolpose, hånduker, vaskekluter, bleier :p :)

Kan vel ikke akkurat kalle det barselgaver, for fikk en del i forkant, men også etter fødsel - men strikkeklærne fra mamma og mormor var nok noe av det kjekkeste vi fikk!
Utrolig kjekt med noe ikke alle andre har, og jeg elsker strikk!

Har også inntrykk av at del fleste liker å få strikkeklær da ikke alle har så mange som kan strikke for dem:)

fikk for det meste klær, litt kjedelig. så var det jul rett etterpå med enda mer klær i gave. så ble alt for mye. fikk en sånn baby-feeder da, den er praktisk.

ble veldig glad for alle som tenkte på meg. Jeg fikk parfyme, smykke og klær.
Til baby fikk vi bare klær og bamser. Men fikk jo mye av det vi trengte av besteforeldrene i forkant. Kalles vel ikke barselgaver det.

Vi fikk den i forkant, av mine foreldre. Og det var vogn. Vi kunne velge hvilken vi ville ha, og så ble det gaven. De er helt ville, men fy søren - vi satte så pris på det. 
Mamma sa det for flere år siden, faktisk, at da jeg og min bror fikk vårt første barn hver skulle vi få en barnevogn. Hun holdt ord 

I tillegg fikk gutten vår en bok som heter "Minner fra da jeg var liten" i barselgave, som man skriver i og legger inn bilder. Den er veldig detaljert, og siden jeg var veldig flink hvertfall de første to årene til å fylle inn er den kjempekoselig å lese nå. 
Fikk egentlig bare klær vi, og jeg ble kjempeglad for alt. 

Ble veldig gla for de tingene jeg fikk av kremer m.m. :)
Eller fikk lillegutt masse sine klær og leker som kom godt til nytte :)

Back
Topp