Barselgave

Sola1979

Elsker forumet
Min forlover og gode venninne fikk barn i natt, og som regel har jeg jo kjøpt klær til de vi har besøkt på sykehuset...
Men jeg har lyst til å gjøre det litt mer spesielt når det er henne, noen som har tips? Lurte litt på en gave til henne personlig og, kake, og tips til gave til babyen?

Så gøy då! Gratulera som filletante[:D] Til ho ville eg nok ha funnet nåken "jente-ting". Noko fra bodyshop kanskje? Duftlys, kosepledd e.l?

Til babyen er eg neimen ikkje sikker. Elsker å kjøpa klær til nyfødte[;)] Men dersom du vil gi noko anna så kanskje eit lammeskinn (til å ligga på), uro, koseteppe.

Takk for fine tips vestlandsjento! Lurt med kanskje noe hudpleie, et godt teppe til kalde dager, kremer/hårkur, massasje...
Blir antakelig litt klær og ja, får se hva jeg finner. Gleder meg til å shoppe nå!! [:)]

Og takk, mannen hennes er også forloveren og en av beste vennene til min mann og han sa i tlf i natt: Gratulere som tante. [:)] Gleder meg sånn til å se de!!!

Hva med et lite smykke til babyen? Det er jo evigvarende. Eller et smykkeskrin (hvis jente).
Et fint babypledd, sengetøy???

Til henne selv må det nesten være noen velferdsprodukter da[:)] Trenger sikkert det nå. Kanskje et duftlys, massasje olje, en god dusjsåpe, ansiktsmaske eller noe sånt.
Eller et pledd og en god bok? Eller en god pose med te og et krus, litt sjokolade osv...

ORIGINAL: kate

Hva med et lite smykke til babyen? Det er jo evigvarende. Eller et smykkeskrin (hvis jente).
Et fint babypledd, sengetøy???

Til henne selv må det nesten være noen velferdsprodukter da[:)] Trenger sikkert det nå. Kanskje et duftlys, massasje olje, en god dusjsåpe, ansiktsmaske eller noe sånt.
Eller et pledd og en god bok? Eller en god pose med te og et krus, litt sjokolade osv...

Gratulerer som "tante"! [:)]

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv [:)]

Back
Topp