Jeg er en person som planlegger så selv om mini kom 5 uker for tidlig hadde jeg laget en kurv til mannen som stod gjemt hjemme. Jeg sendte melding om at han måtte se innerst i garderoben første gang han reiste hjem. Der stod en kurv med forskjellig øl, favorittsnopet, en pappabok og kort fra babyen. Selv hadde jeg hintet om en kokebok jeg ønsket meg, men siden jeg ikke hadde fått noe til nå tenkte jeg at det ikke ble noe gave og jeg surmulet litt inni meg..
I dag var termindato for mini og jeg fikk tidenes overraskelse. Mannen kom hjem fra jobb med langstilket roser, et hjemmelaget kort med masse fine ord (han pleier ikke bruke store ord så dette alene fikk meg til å tute) og en kjempe fin diamantring. Så nå sitter jeg her å tuter og føler meg litt flau for at jeg surmulet. Han er jo verdens beste mann!
Tenker dere å gi/håper på å få barselgave når den lille kommer?
I dag var termindato for mini og jeg fikk tidenes overraskelse. Mannen kom hjem fra jobb med langstilket roser, et hjemmelaget kort med masse fine ord (han pleier ikke bruke store ord så dette alene fikk meg til å tute) og en kjempe fin diamantring. Så nå sitter jeg her å tuter og føler meg litt flau for at jeg surmulet. Han er jo verdens beste mann!
Tenker dere å gi/håper på å få barselgave når den lille kommer?