Barselgave??

Fikk ingen ting jeg...han glemte tydligvis at jeg hadde bursdag den dagen også.. DET SKUFFET!!!!

Av sambo fikk jeg verdens herligste gave... Lille Kristian... men fikk ingen barselgave...

Fikk en aliansering av mamma med tre diamanter i da... (Hvis det teller) hihi... En diamant for hver av oss!!! :)

jeg/vi fikk vår nydelig jente! [;)]

lurer på..hva fikk deres samboer i barselgave da? fikk de noe?

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

Min samboer fikk ny tursekk som han har ønsket seg...[;)]

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

Min fikk en kurv med øl,film, blader, godis,brus og jakthansker som han ønsket seg... Det hadde jeg satt frem før vi dro inn på sykehuset, så bare fortalte han hvor det var noe til han når han skulle hjem!!! :D
Utenom det, fikk han en herlig sønn også!!! :D

Jeg fikk mini-pc av kona (så det skulle bli lettere å sitte på bv blandt annet) Utrolig kjekt når Mia ammer en evighet.. :)

Kona fikk armbånd av meg..og sjokolade :) Det lå under madrassen i barnesenga når hun kom hjem fra sykehuset :)

Fikk blomster av kjæresten (ikke barnefaren)

Da jeg fikk storesøster så fikk jeg en BIL av min daværende mann i barselgave, han hadde pynta den med sløyfer og blomster på pansret utafor sykehuset...haha...hadde kræsja min egen bil da jeg gikk gravid med henne, så jeg var jo billøs..så jeg ble superduper glad.

Min kjære samboer fikk nye klær han... Ny olabukse og 2 t-shirts og parfyme og deo :)

ORIGINAL: yahoo83

Jeg fikk heller ingenting. Men det gjorde ikke noe igrunn,han pleier å være flink til å gi meg ting i hverdagen og jeg liker igrunn å få ting når man ikke forventer noe[:)]

Men jeg syns jo dere er heldige som fikk så fine ting.

[:)][:)]

Søster'n til samboeren fikk bil i fødselsgave ved første fødsel, og ny bil ved neste fødsel, så man kan jo si at han hadde hørt om og kjente til konseptet i alle fall.

Han hadde kjøpt smykke til meg, kjempefint, i en serie jeg har fått smykker av ham tidligere

Men det fineste med gaven var å få den på sykehuset etter en tøff fødsel. Han løp og fant den frem når jeg hadde kommet litt til hektene neste dag, var så stolt av jobben jeg hadde gjort og ville så gjerne glede meg. Det var skikkelig fint synes jeg [:)]

Min kjære overrasket med en diamant ring i hvitt gull[:D] Det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, så det var ekstra stas

Jeg fikk en nelik da vi handla på vei hjem fra sykehuset...Også henta han mat til meg på sykehuset, fordi han selv syntes den var dårlig[;)]

Back
Topp