Barselgave??

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Fikk dere barselgave av mannen/kona??[:)]
Det fikk ikke jeg...men han har lovet meg å spandere ny sommergarderobe når den tid kommer![:D]
Fikk ingenting da storebror ble født...ikke en blomsterkvast engang! Og DET har han fått høre ja...[8D] Ikke det at man MÅ få noe, men synes jo det er litt koselig da...[:)]

Jeg var heldig :-) fikk sølv armbånd med en englebarna gutt hengende på :-)

ORIGINAL: LadyZ

Jeg var heldig :-) fikk sølv armbånd med en englebarna gutt hengende på :-)

Åååhh...heldiggris!!

jeg fikk 120 min på spa [:D].. eller var det kansje 190 :P.. husker ikke :P

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

jeg fikk 120 min på spa [:D].. eller var det kansje 190 :P.. husker ikke :P

Guri, såå deilig!![:D]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg fikk dette kjedet:

Sååå vakkert!
Snille mannfolk dere har funnet da!![:D]

ORIGINAL: RonjaR

Fikk dere barselgave av mannen/kona??[:)]
Det fikk ikke jeg...men han har lovet meg å spandere ny sommergarderobe når den tid kommer![:D]
Fikk ingenting da storebror ble født...ikke en blomsterkvast engang! Og DET har han fått høre ja...[8D] Ikke det at man MÅ få noe, men synes jo det er litt koselig da...[:)]

Sign!! Fikk ingenting noen av gangene[:'(]

Hintet frempå etter første gangen, men da han ikke tok hintet da skjønner jeg at det ikke kommer til å skje heller.
Som du sier; en blomst hadde da hvertfall vært hyggelig[8|]

Fikk ikke noe noen av gangene... Men jeg trenger det ikke heller,har to velskapte barn og det er gave nok for meg[:D]

Jeg fikk heller ingenting. Men det gjorde ikke noe igrunn,han pleier å være flink til å gi meg ting i hverdagen og jeg liker igrunn å få ting når man ikke forventer noe[:)]

Men jeg syns jo dere er heldige som fikk så fine ting.

Jeg fikk 30 røde roser på sykehuset, stoor bukett
Når vi kom hjem hadde han kjøpt kaffemaskin til meg.... (å den har flittig blitt brukt, ved mange søvnløse netter)

Sist fikk jeg et gullarmbånd. Denne gangen spaweekend sammen med han-har ikke vært der enda, men vi skal, jeg skal få bestemme hvor og når...

Nei, men forventa heller ingenting. Han gidde meg jo den største gaven i verden, nemlig Nathaniel gullet mitt[:)] Då trenge eg ikkje noko meir!<3

Jeg fikk en fin alianse ring med en diamant for jenta vår! så fornøyd, fineste ringen! ellers fikk jeg også en veldig fin stor orkide dagen jeg gikk ut i permisjon, han var så stolt av meg at jeg hadde jobbet 100 % hele svangerskapet

Jeg fikk ingenting, men han var jo der for meg og støtta meg gjenom allt, lagde mat til meg den første mnd og er så flink med lilegutt, kjøpte inn mat og underholdt gjester, jobber fulltidmn skifter fortsatt bleier på natta. jg føler nesten det er han som fortjener en gave:) Jg skal finne på noe mn det er vanskelig.

Jeg fikk en digital fotoramme og selvfølgelig den største gaven av alle - lille Hermine [:)]

jeg fikk mor og barn smykke;) ett til meg og ett mini til Mia;)

nei fikk ikke noe men vi pleier ikke gi hverandre gaver heller da verken til jul eller bursdager[;)]

Back
Topp