Barselgave

sogn78

Forumet er livet
VIP
Etter fødselen fekk eg hudpleieting, bodylotion og såpe av venninner, i tillegg til gave til babyen. Det satte eg veldig pris på. No har kusina mi nettopp fått ei lita jenta, og eg har lyst å kjøpa nåke lignande til ho. Ka hadde DU blitt glad for å få i barselgave???

Gavekort på barnepass [:)][:)][:)][:)]

Blader om jente/dameting?

Hudpleie produkter!!!
Kjøp en skikkelig god hudkrem som trekker raskt inn i huden. Må jo rekke å trekke inn på henda mellom ammingene vettu [8D]
Nesten alle er vel sykt tørre på henda om dagen, og jeg ble skikkelig glad for at sambo kom hjem med noe sånt her om dagen [:D]

ORIGINAL: BølleBella

Hudpleie produkter!!!
Kjøp en skikkelig god hudkrem som trekker raskt inn i huden. Må jo rekke å trekke inn på henda mellom ammingene vettu [8D]
Nesten alle er vel sykt tørre på henda om dagen, og jeg ble skikkelig glad for at sambo kom hjem med noe sånt her om dagen [:D]

Det var veldig smart ja[:D][:D] Takk for tipset!!!

ORIGINAL: Josle

ammeinnlegg (ull og papir), gulpkluter, brystvortesalve, håndduker, sengetøy, våtservietter, bleier, q-tips og neglesaks (til bebisn altså) [:)]
Har hun barn fra før? Hvis ikke, kjøp sånne ting som du selv ikke hadde tenkt på at du ville få bruk for[:)] Jeg fikk masse sånt stæsj, og det ble jeg kjempeglad for! Klær får vi jo nok av uansett;) Men skal du kjøpe klær, så kjøp praktisk:) F.eks. strømpebukser, sokker, (gjerne i ull nå på vinteren) Jeg fikk en jente på sommeren, og alle syntes det var stas å kjøpe sommerkjoler til henne. Kjempefine, men meget upraktisk på en liten baby;) For å si det sånn, de fleste har merkelappen på enda;)

Jenta skal få sånn newborn-greie til tripp trapp stolen, for kle har dei nok av med ei jente fra før ja. Sånne småting e jo alltid fint å få ja, og det har eg ikkje tenkt på. God ide!!! Tusen takk[:D][:D]

Jeg fikk en singlet og hudpleie produkter- ble kjempe glad for det...[:D]

jeg ville gjerne hatt noe som hadde gjort meg fresh igjen. no ansiktsmaske, scrub, hårkur eller andre velvære produkter. det føles så utrolig viktig i en hverdag hvor all din tid går med til ungen. og du har ikke tid til å verken sminke deg eller kle deg ordendtlig. når man endelig får litt allene tid på kvelden er det virkelig alfaomega med et godt bak og skjemme seg bort med slike ting.

og til babyen er den beste investeringen vi har gjort av leker er den tygge giraffen. [:)]

jeg fikk penger til å gå å kjøpe nytt tøy til MEG SELV :P å DET var deilig å kunne kjøpe noe nytt så jeg følte meg LITT fresh etter fødsel [:D]
småen fikk for det meste tøy, men det var mer ting han faktisk bruker nå.. ull osv :) det jeg fikk som jeg kunne bruke med en gang nesten brukte jeg nesten ikke får var jo noe av moroa å gå å kjøpe når han var nyfødt :P

Kjøkkenklokke/timer så man ikke koker i stykker smokker/flasker hadde jeg vært veeeldig takknemmelig av å få. Såååå mye å huske på for nybakte mammaer!

ORIGINAL: Bao

Kjøkkenklokke/timer så man ikke koker i stykker smokker/flasker hadde jeg vært veeeldig takknemmelig av å få. Såååå mye å huske på for nybakte mammaer!

Hehe, den var lur!!!!

Mamma blader, skjønnhets produkter,blomster,Album,rammer,nattøy,raggsokker (store og gode)Godis:)

Back
Topp