Barselgave til far :)

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Er det noen som har ordnet en overraskelse som far får etter fødselen? :)

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at det var litt unødvendig, så skulle ikke ordne noe. Men så fortalte en venninne meg om at noen bruker å ordne en kurv med snacks og øl/sprudlevann til far.

Det hørtes så koselig ut så i dag har jeg handlet inn søtgodt, saltgodt, cola, redbull (han drikker lite alkohol) og spekemat som jeg har hatt i en kurv med cellofan rundt. Har gjemt denne unna også skal mamma dra innom å sette den fram så han kan finne den når han kommer hjem etter fødselen. :) ❤️

Jeg skal ikke det! Hehe :-) Hadde jeg fått noe for min innsats (noe annet enn baby selvfølgelig!!) med både svangerskap og fødsel så kunne jeg ha vurdert det ;-) Men når jeg ikke får en klapp på skulderen, massasje eller noe ekstra god behandling så får ikke han noe heller :-P

Jeg skal ikke det! Hehe :-) Hadde jeg fått noe for min innsats (noe annet enn baby selvfølgelig!!) med både svangerskap og fødsel så kunne jeg ha vurdert det ;-) Men når jeg ikke får en klapp på skulderen, massasje eller noe ekstra god behandling så får ikke han noe heller :-P

Hehe det kan jeg skjønne! :)
Mannen min har kjøpt og allerde gitt meg barselgaven, enda jeg ikke har født enda. Typisk at han ikke klarer vente når han ordner gaver. :p

Da tror jeg han hadde blitt fornærmet, hadde jeg gitt en gave til ham. Så nei, det kommer han ikke til å få ;)

Er det noen som har ordnet en overraskelse som far får etter fødselen? :)

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at det var litt unødvendig, så skulle ikke ordne noe. Men så fortalte en venninne meg om at noen bruker å ordne en kurv med snacks og øl/sprudlevann til far.

Det hørtes så koselig ut så i dag har jeg handlet inn søtgodt, saltgodt, cola, redbull (han drikker lite alkohol) og spekemat som jeg har hatt i en kurv med cellofan rundt. Har gjemt denne unna også skal mamma dra innom å sette den fram så han kan finne den når han kommer hjem etter fødselen. :) ❤️
Nei ingen gave her. Det er tross alt vi som må gjennom alt under svangerskapet. Kan ikke huske jeg har fått barselgaver fra han tidligere heller så nei.

Blir kjøpt en massasje pakke til oss sammen her :) han har holdt ut mye og har vært gjennom mye med meg og gjennom graviditeten. Ikke vært noe lett for han heller, så syns vi begge fortjener litt pampering ;)

Back
Topp