Barselgave til far

ElisabethI

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg absolutt ikke har vært den enkleste å bo sammen med de siste ni månedene. Jeg vet at mannen har kjøpt barselgave til meg (vet selvfølgelig ikke hva, har bare fått streng beskjed om å IKKE ta inn posten den neste uken).

Han har virkelig måttet telle til ti flere ganger daglig for å holde ut med meg og mine hormonelle utbrudd, og når formen har vært på bunn (først vanvittig kvalme til uke 15 og kaputt rygg fra uke 18) har han tatt hånd om absolutt ALT! Derfor tenker jeg det hadde vært kjekt å gi han en liten oppmerksomhet når babyen er ute også.

Noen som har tips?

Jeg har ordna barselgave til min samboer ;)
Designet en t-skjorte der det står "super dad"

Brukte spredshirt.no
Koster ikke all verdens heller :D så har jeg lagt ved ett wii spill også.

Kan ærlig inrømme at jeg heller ikke har vært den enkleste å bo med i disse 9 mnd :P

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken engang, tror ikke samboeren har kommet på at vi skal ha gaver til hverandre heller. Vi har jo nettopp brukt tusenvis av kroner på babyutstyr og den beste gaven til oss begge kommer jo under fødsel. Er ikke gnien på noen måte men tanken har faktisk ikke slått meg. Er det noe som er vanlig å gjøre?

Hva med en fin klokke? Nå vet jeg ikke hva du hadde tenkt å bruke på gaven, men er jo hyggelig å få noe man faktisk får bruk for. Hyggelig med en t-skjorte som Thaliz over nevner, men det er jo ikke noe man bruker til daglig. Vet hvert fall at min samboer aldri ville tatt på seg en slik t-skjorte. Jeg f-eks forventer ikke noe gave, men har sagt at vi burde investere i et nytt kamera til babyen kommer. Det hadde vært en hyggelig, praktisk og gøy å få i barselgave..
Har han en hobby? Noe spesielle klær han liker? VIlle kjøpt noe som han kanskje har gått og tenkt på lenge men ikke unnet seg. Alt dette ut ifra det du skriver om at du ikke har vært lett å bo med.. hehe Så rettferdiggjør man at man bruker litt mer penger på en gave. En slags "takk for at du holdt ut" gave.. Selv om det bør kunne forventes, er det jo utrolig hyggelig å få en oppmerksomhet etter 9 lange måneder :)

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken engang, tror ikke samboeren har kommet på at vi skal ha gaver til hverandre heller. Vi har jo nettopp brukt tusenvis av kroner på babyutstyr og den beste gaven til oss begge kommer jo under fødsel. Er ikke gnien på noen måte men tanken har faktisk ikke slått meg. Er det noe som er vanlig å gjøre?
Tror ikke det er så vanlig med barselgave til mannen faktisk :P eller jeg kjenner ingen som har gitt barselgave til sine menn :P

Vi har vært sammen 5 år..og nå kom lille gutt samme mnd..så jeg har kjøpt en klokke til samboer, ble veldig glad. Vi har ikke snakket om å gi noe I barselgave. Vi har jo fått verdens fineste gave allerede ;)

Her har jeg spesialdesignet en morgenkåpe med navn og sånt på :) han fikk lord tittel av meg for 2
År siden(haha) og det har blitt en greie på jobben så står "lord og etternavn"bakpå også legger jeg ved en sjokolade og en mini champis flaske tenker jeg :)

Tusen takk for supre tips! Han er en klokkemann, men dessverre på et sånnt nivå at jeg ikke har råd til å kjøpe den han virkelig ønsker seg. Jeg hadde heller ikke tenkt på tanken, men så kom jeg over en tråd en plass, og tenkte "hvorfor ikke? Det har jammen ikke vært helt enkelt for han heller" Han har fktisk snakket i snart et år omat han virkelig ønsker seg en drone. Men pga alt babyutstyr har han ikke tatt seg råd. Ikke kjøpte vi nokke særlig i julegave til hverandre heller pga babyting, så kanskje jeg skal se om jeg finner en OK, ikke alt for dyr slik en. Tenkte kanskje å bestille den hjem til hans foreldre så han får den der første gang vi er på besøk etter jeg har født. Da vil han VIRKELIG ikke ane noe som helst!

Uff!! Og jeg som er så inderlig dårlig på å holde slike ting hemmelig :p

Har laget goodiebag til han jeg :) en fin pose med litt av hans favorittgreier oppi.

lurt! Jeg er litt på en sånn jeg også! Ser at droner er SKREKKELIG dyre! :dead: Men tipper at litt forskjellig av alle favoritter absolutt vil fallle i smak :) Det er jo tross alt bare snakk om en oppmerksomhet! Har selv sagt at jegb ikke trenger noe som helst, men hadde absolutt blitt takknemmelig for en pakke fenalår med potetsalat til på føden :p

Back
Topp