BARSEL

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Lå på barsel i 36t før lillemann ble syk og sendt opp på nyfødtintensiven! Vi lå der sammen med han, men de stresset ikke skrive meg ut fra barsel før 3 dager senere.. Så ble vi liggende på intensiven i 18 dager sammen med lillemann!! Jeg hadde hele tiden kontakt med de på barsel og sykepleierne på intensiven, så følte egentlig at vi lå der fortsatt!!

3 dager. Kunne dratt dagen etter, men pga gulsott måtte vi ta blodprøve hver morgen.. Kom aldri til lysgrensa da :)

Fødte 00.45 en onsdag, reiste hjem kl 17 torsdagen. Hadde nok blitt lenger om jeg følte min mann var velkommen...

Ikke vært på barsel i det hele tatt. :)

14 dager (!). Akutt keisersnitt med påfølgende infeksjon i operasjonssåret kombinert med forhøyet blodtrykk på grunn av svangerskapsforgiftning. Kjempe festlig rett og slett. Jeg var en skikkelig solstråle i fra dag 5 når vi egentlig skulle hjem... Tipper det stod "sur og lei" bak mitt navn på tavla på vaktrommet på avdelingen...

3 dager pga behov for morfin pga etterrier. Og uansett godt å slippe styret med to andre hjemme

Ble tre dager siden frøkena vår fikk gulsot og måtte ligge i lys i et døgn.

Back
Topp