Barsel

eplemos

Forumet er livet
Inspirert av tråd [:D]

Snakker/snakka dere ikkje med de dere låg på rom med på sykehuset?

Eg og ho første (de 5 første dagene) grein i lag, lo i lag, gikk tur i gangene i lag, spiste alltid middag ilag osv.

Har hverandre på facebook og treffes.

Hun jeg delte rom med var den skravlehøna, nesten så det ble for mye i perioder. Men hun var så koselig da, fikk en gutt hun også, men smelta totalt når hun så Oliver [:)].
Aner ikke hva hun heter, så er nok vanskelig å finne henne.

Vi hadde familierom, så ble endel prating med Sigurd, naturlignok..! :) Ellers snakket vi såvidt med andre under måltidene, men ikke noe mere enn hei og hopp og sånn!

Tror ikkje det finnes enerom på KK [:'(]
Eg var alene i 1,5 time. Fra ho på rommet reiste. Så ble eg sendt over til ett annet rom. Endå eg hadde operert natta før [:'(]
Men like greit, for var bare en snor på det rommet eg var de første 5 dagene. Så vi måtte rope på hverandre om natta om den andre hadde snora.

Nei, delte rom med ei skikkelig sugge !!
Ikke snakka hun norsk heller....

Jeg lå alene på dobbeltrom, mens de visstnok lå både 3 og 4 sammen på de andre.

Blei trilla ei inn til meg den dagen jeg skulle reise hjem. Hadde følt meg litt ensom, men da var jeg utrolig gla jeg hadde vært alene. Makan til sutring på den dama. OG det var hennes 2.

Da blei det fart på meg for å få sambo bort for å hente meg..

Jeg lå alene på ett knøtt lite rom, men hadde til gjengjeld eget dusj og toalett ( var visst for de med ks.

Jeg var så vidt utenfor rommet jeg, var vel kun ute på legevisitten. Var ikke akkurat i superform etter en lang fødsel og ks.

Fikk ikke snakket noe med lilletrampepus da jeg sov hele dagen (var utslitt og blodfattig)
Og vi lå jo på samme rom noen få timer.
Men dagen etter fødsel, utpå kvelden kvikna jeg litt og da pratet jeg med den nye naboen, men ikke så altor mye heller..

Var jo helt oppslukt i lille vakre Elias og nyforelsket i sambo på nytt
Så hadde liksom nok med de følte jeg [:)]

Lå ikke på barsel, og hadde enerom på obs.posten etter jeg fødte... Men ble til gjengjeld kjent med mange oppe på nyfødt. Angrer på at jeg ikke tok kontakt med flere egentlig, siden det hadde vært kjekt å hatt kontakt med flere.. men var ikke en helt ideel situasjon..

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: MammaMia85*

Fikk ikke snakket noe med lilletrampepus da jeg sov hele dagen (var utslitt og blodfattig)
Og vi lå jo på samme rom noen få timer.
Men dagen etter fødsel, utpå kvelden kvikna jeg litt og da pratet jeg med den nye naboen, men ikke så altor mye heller..

Var jo helt oppslukt i lille vakre Elias og nyforelsket i sambo på nytt
Så hadde liksom nok med de følte jeg [:)]

Du skulle bare løpt over gangen vøtt [8D] Jeg kjeda vettet av meg og mer til!

He he, hadde jeg visst at du var så nærme så [:D]

Hadde heldigvis einerom, pluss at sambuar budde der saman med oss to netter [:)]

Var ikkje så veldig sosial heller..

Snakka masse med henne jeg[:)] Snakker fortsatt med henne også[:)]Delte rom med min_første og det er jeg sååååå glad for,hadde det kjempekoselig(syns jeg da iallefall..hehe...)

Litt kontrast fra barseltiden med Adrian,da delte jeg rom med ei som snakka bittelitt norsk og fikk unge nr 7!!! Synd det ikke var svineinfluensa tid da,for jeg måtte rømme rommet når storfamilien kom på besøk[8D]

Jeg hadde deilig alene rom hvor pappen og fikk være [:)]. Det var veldig kjekt med helt nytt rom og stille og rolig atmosfære [:)]. På KK altså [:)]

Hadde stort, flott familierom med eget bad i 3.etasje på A-hus, hvor jeg og Tøtten min koste oss max med lille nurket vårt helt alene[:)][:)] Fødte natt til tirsdag og dro hjem torsdag, så hadde en fin og rolig tid på sykehuset før vi dro hjem til resten av crewet vårt [:)][:)] Fikk god behandling av samtlige på føden og barsel, ingen tørr å kødde med en flergangs fødende [;)][:D]

ORIGINAL: Bambling

Hadde heldigvis enerom, jeg! [:D]

sign[:)]

Første dagen og natten hadde jeg famile rommet på KK (storken) Alene bare meg og nurket <3 Andre natten ble jeg flyttet til ett 2 mansrom. Men fikk også bo der alene. På de andre rommene var det mange som var. Men jeg spurte og ønsket å få rom alene, da jeg var alene med Tobias, ingen pappa som sku være der, å ville starte den nye tilværelsen alene + Jeg ikke klarer å sove med fremmede i rommet :P

ORIGINAL: Bambling

Hadde heldigvis enerom, jeg! [:D]

ORIGINAL: Sessaen

Jeg hadde deilig alene rom hvor pappen og fikk være [:)]. Det var veldig kjekt med helt nytt rom og stille og rolig atmosfære [:)]. På KK altså [:)]

Samme her [:D] Og fikk reise hjem igjen etter knappe 24 timer, fornøyd med det [:)]

Vi hadde familierom, så vi fikk kosa oss alene[:D]
Hilsa litt på de i gangen og sånn, men ikke noe store verdensproblemdiskusjoner og sånt[:)]
Det som er litt vittig i ettertid er at naboen min fødte ei datter dagen før meg, men vi møttes ikke på sykehuset. Ble først klar over det da hs fortalte det på 6 ukerskontrollen[:)]

Back
Topp