Barsel-treff/gruppe

Jo fikk informasjon om det, men tenkte for mye på eventuell stor aldersforskjell da og gav det aldri en sjanse. Kjenner litt anger nå om dagen, hadde vært fint å treffe andre mødre [emoji4]

Huff da... Aldersforskjell mellom deg og de andre mødrene? Eller barna? Kan jeg spørre hvor gammel du er? Du kan ikke spørre om å få være med i en gruppe nå da?

Ja mellom meg og de andre mødrene, er 24 år. Føler det er forsent å komme til helsesøster nå og bli med i barselgruppa, de har vel sikkert hatt flere møter allerede [emoji4]

Det spørs. Mulig det er forskjellig fra helsestasjon til helsestasjon. Noen praktiserer fire-fem treff på helsestasjonen, andre flere.
Og så oppfordres mødrene å møtes privat. Også her er det forskjell på hvor ofte man møtes etc.

Syns ikke det er dumt å komme nå og spørre om å få være med. Kan hende du kan få med deg treffet før jul dersom det er satt opp et.

Ja mellom meg og de andre mødrene, er 24 år. Føler det er forsent å komme til helsesøster nå og bli med i barselgruppa, de har vel sikkert hatt flere møter allerede [emoji4]

Aldersforsjell skal du ikke tenke på, når man treffes med baby snakker man stortsett om baby, den interessen er jo felles samme hvor gammel en er :) siste treffet jeg var på var aldersspennet på 15 år, det var veldig koselig å vi pratet masse alle sammen :) hør på helsestasjonen om de har ei gruppe, føles gjerne litt kleint til å begynne med, men jeg ville sakt det var verd det :)

Back
Topp