Barsel med far?

Sniker
Merk også at det er med forbehold om ledig dobbeltrom på barselhotellet. Er det kun enkeltrom så får ikke far være med. Dette gjelder uavhengig av korona.

Det opplevde jeg, heldigvis var jeg innstilt på muligheten for å kanskje måtte være alene.
Ja, jeg fikk enkeltrom sist, og var alene. Det var helt greit. Hadde en 3-åring hjemme som trengte pappan sin. Men da reiste jeg hjem dagen etter. Nå må jeg være 3 dager, det gruer jeg meg til. Klarer ikke å slappe av på sykehuset:grumpy:
 
På SUS får far være med på barselhotellet og i aktiv fødsel men kan ikke forlate sykehuset i den perioden. Men far kan ikke være med på barseloppholdet på barselavd.
 
Håper mest han får være med på hele fødselen. Er ikke vant til å ha med noen på barsel, var ikke vanlig for 11-15 år siden her. Jeg har mer enn nok med å restituere en natt eller to og få igang amming. Og han må være hjemme med sønnen vår, å evt vaske hus og fikse ferdig :)
 
Her får heldigvis far være med på barsel, håper det fortsetter å være slik! Og at det åpner for dere andre også!
 
Back
Topp