barsel loftet

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
i bergen. noen som vet når de har planer om å stenge det? eller er det allerede stengt?

står ikke noe om det enda på sidene til haukeland er det helt sikkert at det skal nedlegges?

Er snakk om å stenge det i mai, håper virkelig det får bli!

nei vet ikke om det er helt avgjort enda.

ja håper virkelig det får bli.

lurer på hvor eg skal ligg når eg føder??????????????

ORIGINAL: venter på nr2!

lurer på hvor eg skal ligg når eg føder??????????????

på 5mann's rom uten mannen din[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Det skal etter planen stenges fra 1. mai fra da av plasseres alle på barselsavdelingen, kun de som av medisniske årsaker trenger det får enerom, alle andre må dele (med mindre man føder ei uke "ingen andre" gjør det) og fedrene sendes hjem etter fødsel, uten unntak.

(I det minste bedre enn det de truet med i første omgang, stenge hele storken også, og altså ta alle de rundt 5000 fødslene på føden, en avdeling med kapasitet for rundtom 3500 fødsler i året. Så skulle man ligge på venterom (hvor far ikke fikk være fordi der var flere fødende på samme rom) frem til man var kommet så langt at man fikk fødestue, DA fikk far komme inn. Ja, frem til man ble kastet ut fra fødestuen kort tid etter fødsel fordi nestemann trengte den...)

Back
Topp