Barsel gruppe

Vi har fått invitasjon fra helsestasjonen en samling i slutten av måneden. :) Og så var jeg på et barseltreff med en Facebook-gruppe som heter MiO2015 og på Norges største barseltreff i dag. :)
 
Hos oss har det vært 2 ganger på hs, skal være ett i september og ett i januar(?). Men skal prøve å samle vi som fikk i juni å trille iallefall som start utenom :-)
 
Vi har møttes på helsestasjonen en gang, men jeg fikk ikke vært med. Har en Facebookgruppe da, så har snakket litt sammen, og i morgen kommer de hjem til meg på første private treff. Gleder meg!
 
Skulle egentlig denne uka, men det kræsja med skolestart for eldstejenta.. Litt synd, for hadde egentlig veldig lyst denne gangen.
 
Har vært på tre treff på helsestasjonen, så har vi hatt et utenom og trilleturer;) Vi er en stor gruppe på 12 stk:p
 
Ja vi har hatt treff på helsestasjonen :) Veldig koselig
 
Kjempefin barselgruppe. Møttes på et treff på helsestasjonen før ferien og rakk en trilletur. Denne uka var det treff hjemme hos hun ene. Minien min ble syk så vi fikk ikke dratt desverre:( men vi har store planer om masse treff både hjemme, på tur, babysang, trening osv. Kjekt:)
 
Kjempefin barselgruppe. Møttes på to treff på helsestasjonen. Igår var det treff hjemme hos meg. vi har store planer om masse treff både hjemme, på tur, babysang, trening osv.
 
Møttes på helsestasjon sist mandag, og hos meg denne uka. Er 11 stk så stor gruppe. Vanligvis har de hver mnd men pga ferien var det ikke i juli. Så vi er fra slutten av mai til slutten av juli.
 
Back
Topp