barsel gaver..

peggy

Gift med forumet
 er de bare meg som er snoig å henger meg opp i smååå ting. eller ?
her er dealen.
jg kjøper barselgave til de nermeste venner og familie.
trodde de fleste pleier å gjøre de slik.  funka sånn med første mann. fikk av et lass med folk.
( har seff gidd t alle venner\fam som har fått flere barn, de får til hvert barn. MEN

nåå har ikke magnus fått noe som helst a 3 av søsknene til min mann.
maaaange venner som jg nettopp har handlet til fordi de fikk baby. har vi heller ikke fått av.  og jaa er vel oppi 10\15 stk som  kjøpte til vår gutt nr 1, som ikke har gitt magnus noe som heelst. er de rart eller ? er de bare meg SOM  henger meg oppi småå ting ? tenker nå er gjo gutten 7 uker så tviler sterkt på at de kommer noe.

ORIGINAL: peggy

her er dealen.
trodde de fleste pleier å gjøre de slik.  funka sånn med første mann. fikk av et lass med folk.
( har seff gidd t alle venner\fam som har fått flere barn, de får til hvert barn. MEN

maaaange venner som jg nettopp har handlet til fordi de fikk baby. har vi heller ikke fått av.  og jaa er vel oppi 10\15 stk som  kjøpte til vår gutt nr 1, som ikke har gitt magnus noe som heelst. er de rart eller ? er de bare meg SOM  henger meg oppi småå ting ? tenker nå er gjo gutten 7 uker så tviler sterkt på at de kommer noe.

AKKURAT helt likedan her hos oss....stusser litt over det, og synes det er rart og litt dårlig av enkelte...men kan jo ikke si noe...

ORIGINAL: MaSa07

ORIGINAL: peggy

her er dealen.

AKKURAT helt likedan her hos oss....stusser litt over det, og synes det er rart og litt dårlig av enkelte...men kan jo ikke si noe...

'nettoppp ,jaja de er vel bare sånnn. men blir litt snipen over at man har kjøpt til hver en unge de har fått, men man får ikke igjenn. spes de som er søsknene til mannen. rare greier. blir biliig i barselgaver fremover. . får ikke vi til begge får ikke de heller:)

ORIGINAL: 07 og 09

Må nok bare godta at det er forskjell.
Her har jeg til nå bare fått halvparten av alle gavene som første mann fikk.
(Men regner med det kommer noen til)
Har også fått to pengegaver som var av et mindre beløp enn det storebror fikk.

Men må jo bare godta det, men synes det blir urettferdig overfor barna mine.

ja en må gjo sånn sett bare godta de. men man tenker gjo litt på de ifht urettferdig ifht barna.
og ifht at de har fått til hvert barn, så hvorfor får ikke vi. men men. er vel de med de søsknen til mannen som irritere meg mest. og syns de er dårlig gjort. de er faktisk tante og onkler til magnus. skakke værrra lett. :) måtte bare fåå ut min frustrasjon her:) godt å høre de ikke bare er her de funker sånn.

vi fikk flere gaver og hadde flere gjester når vi fikk første.

urettferdig for barna sin del, men jeg tenker ikke noe over det.

ORIGINAL: SkumGummi

Vi har fått så SYKT mye! Av alt og alle, mennesker jeg ikke har pratet med på LENGE og mennesker jeg ikke ante jeg kom til å få noe av! Så jeg er bare overveldet! [:o]

samme her. Overveldende ja, men veldig hyggelig[:)]

Her har hun eldste fått hver gang minsten har fått presang[:)]

Veslesnuppa her har fått mye mindre gaver enn snuppa, selv fra besteforeldre, tanter og onkler (fra de aller fleste av de har hun ikke fått noe). Men de som har kommet har stort sett hatt med til storesøster og, bare mannen min sine ene besteforeldre som bare hadde med til veslesnuppa. Men de har snuppa heller sjelden fått noe gave fra før og, og har vel sett de kanskje 5 ganger siden hun ble født (og hun er over 2 år). Men de jeg reagerte mest på var ene onkelen og søskenbarnet (11 år) til mannen min som kom på sykehuset 2 dager etter snuppa ble født på et kort besøk, rett fra fotballtrening med svette treningsklær og uten å ha med noe som helst til noen. Har heller ikke fått eller hørt noe fra de etterpå. Greit at det ikke er bursdagsgaver og julegaver fra der, men når du kommer på besøk på sykehuset synes jeg det er for ille. Fra de voksne søsknene våre har det heller ikke kommet noe, men de tenker bare ikke så langt.

Back
Topp