Barsel/bursdagsgave til far

Johanne95

Flørter med forumet
Heidere! Litt out of topic, men funderer som bare det på hva jeg skal finne på i bursdagsgave til kjæresten min! Han har bursdag 31.juli, og jeg har termin 27. Så tenker det blir litt kombi bursdag/barselgave:)
Har i tidligere anledninger kjøpt både raybans, klokke og flere interessebaserte ting.. Noen som har noen ide? Han skal starte på studie til høsten og er veldig glad i elektronikk og spill:p

Er en tråd om det lengre nede her, men det er kun barselgave da :) hvilken ca pris tenker du bruke :D? Litt lettere komme med tips da :)

Hmm, nettbrett, eller Evt utstyr til gopro? Quadracopter, eller opplevelse som feks fallskjermhopping, hmmm må tenke litt :D
Takk for tips! Ente opp med å bestille et ølbryggesett! Han har pratet lenge.om hvor gøy det hadde vært å brygge selv :) ahahah kanskje ikke det som passer seg best i barselgave,men noe jeg er sikker på han blir kjempeglad når han får:))

Takk for tips! Ente opp med å bestille et ølbryggesett! Han har pratet lenge.om hvor gøy det hadde vært å brygge selv :) ahahah kanskje ikke det som passer seg best i barselgave,men noe jeg er sikker på han blir kjempeglad når han får:))

ÅÅh så genialt :D kan jeg spørre hvor du kjøpte det :)? Hadde vært kul gave
Til min og :p

Back
Topp