Barnslig kjæreste

Hundehviskeren

Gravid og hundegal i Drammen
Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen så lenge, 8 måneder. Jeg ble gravid 3 uker etter at jeg hadde møtt han og vi ble sammen enige om å satse på dette. Men han er så sinnsykt barnslig, hvis vi har kosestund i sofaen så kan han plutselig finne på å putte en finger oppi rompa på meg, det samme hvis jeg gir han en helt normal klem når han kommer hjem fra jobb.. Hva er greie liksom?? Ikke noe særlig behagelig med finger i rompa og spesielt ikke med disse hemoroidene.. :(
Også plutselig hvis vi diskuterer noe så kan han bare reise seg opp, dra ned bukse og vise rompa og gå.. Hva skjer med verden?? Jeg prøver å si til han at han må slutte med barnsligheter og vokse opp, han skal faktisk bli pappa i juni.. Men det hjelper ikke.. Hva i all verden kan jeg gjøre?

Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen så lenge, 8 måneder. Jeg ble gravid 3 uker etter at jeg hadde møtt han og vi ble sammen enige om å satse på dette. Men han er så sinnsykt barnslig, hvis vi har kosestund i sofaen så kan han plutselig finne på å putte en finger oppi rompa på meg, det samme hvis jeg gir han en helt normal klem når han kommer hjem fra jobb.. Hva er greie liksom?? Ikke noe særlig behagelig med finger i rompa og spesielt ikke med disse hemoroidene.. :(
Også plutselig hvis vi diskuterer noe så kan han bare reise seg opp, dra ned bukse og vise rompa og gå.. Hva skjer med verden?? Jeg prøver å si til han at han må slutte med barnsligheter og vokse opp, han skal faktisk bli pappa i juni.. Men det hjelper ikke.. Hva i all verden kan jeg gjøre?
Jeg må bare le, har en slik kjæreste jeg også. Jeg må si jeg føler med deg :P Enkelte ganger når han begynner sånn når jeg har en dårlig dag, da får han virkelig høre det! Vi har vært sammen i over 2 år, han holder fortsatt på med dette, har ikke peiling på hva som hjelper...

Hahaha! :p Stikker han fingeren langt? Og når han drar ned buksa og går, er det når dere diskuter? Altså, er det koe han gjør for og avslutte diskusjon? Isåfall så er ko ikke det greit. Gubben elsker og tulle og fjase og kan fort vekk finne på og legge handa på rumpa mi og prøve og ta fingren i rumpesprekken min - fordi han veeet jeg hater det! :p Da stikker det en faen i meg, så prøver jeg og gjøre det samme :p Kanskje jeg ikke er voksen nok til og være mamma da, men har nå klart det i to år :p Men om det virkelig plager deg så bør du jo sette deg ned og prate med han på en ordentlig måte.

Hahaha! :p Stikker han fingeren langt? Og når han drar ned buksa og går, er det når dere diskuter? Altså, er det koe han gjør for og avslutte diskusjon? Isåfall så er ko ikke det greit. Gubben elsker og tulle og fjase og kan fort vekk finne på og legge handa på rumpa mi og prøve og ta fingren i rumpesprekken min - fordi han veeet jeg hater det! :p Da stikker det en faen i meg, så prøver jeg og gjøre det samme :p Kanskje jeg ikke er voksen nok til og være mamma da, men har nå klart det i to år :p Men om det virkelig plager deg så bør du jo sette deg ned og prate med han på en ordentlig måte.

Hadde mannen min så mye som prøvd å stikke noe som helst opp i rompa mi hadde han fått en knyttneve tilbake!
Han hadde strengt tatt ikke vært mannen min heller for jeg kan ikke fordra sånt :confused:

Langt nok til at det gjør vondt og ja han drar ned bukse og går for å avslutte en diskusjon.. Klikker helt for meg mange ganger, men hjelper liksom ikke når han bare går og ikke sier noe på noen timer.. Akkurat som om jeg har gjort noe feil..

Gjør akkurat det samme tilbake.. Brett ned vis rompa å gå midt i en samtale. Å lat som ingenting etterpå..
Fortsett å gjør som han gjør til han kommenterer det..
Da kan du prøve å si det igjen.
Kanskje deg kan bli litt morsomt for deg å erte tilbake..

Er liksom ikke helt meg å vise rompa til folk jeg er glad i, sånn uten videre, men er verdt å prøve hvis det kan bli slutt på faenskapen.

Hadde mannen min så mye som prøvd å stikke noe som helst opp i rompa mi hadde han fått en knyttneve tilbake!
Han hadde strengt tatt ikke vært mannen min heller for jeg kan ikke fordra sånt :confused:

Hehehe! Nei altså, det jeg tenkte var at folk er jo forskjellige og det er ikke alle som passer sanmen. Jeg hadde aldri orka og vært sammen med en sånn uptight fyr i dress. MEN til TS , jeg leser jo her at denne gubben bare oppfører seg som en tulling, og det hadde ikke jeg godtatt heller. Man avslutter ikke en diskusjon med og vise rævva å gå. Det er for meg fullstendig mangel på respekt.

Fint å høre at det ikke bare er jeg som har en barnslig 30 åring til samboer.... Har dessverre ikke råd til deg, sliter litt med å få han her til å skjønne at man faktisk er 30 og snart skal bli pappa.... Lykke til vertfall

Hehehe! Nei altså, det jeg tenkte var at folk er jo forskjellige og det er ikke alle som passer sanmen. Jeg hadde aldri orka og vært sammen med en sånn uptight fyr i dress. MEN til TS , jeg leser jo her at denne gubben bare oppfører seg som en tulling, og det hadde ikke jeg godtatt heller. Man avslutter ikke en diskusjon med og vise rævva å gå. Det er for meg fullstendig mangel på respekt.

Jo for all del,folk er forskjellige. Mannen min er alt annet enn uptight,men han er tullete på en mer.. hva skal jeg si... normal måte..
Enig med du. Mangel på respekt.

Har du sagt det til han at du ikke vil han skal gjøre det?

Denne oppførselen hadde jeg aldri akseptert.
Tror dere bør ha en prat om hva som er greit eller ikke...

Hva med å melde dere til samlivsrådgivning hos BUF?
Det kaaaan jo hjelpe at en utenforstående hjelper deg å utdype/ beskrive dine følelser rundt hans væremåte.
Det er jo ikke normalt det han gjør akkurat og hvis han ikke forandrer seg har du antakeligvis 2 barn i huset innen noen år som blotter rumpa si hver gang de føler for det.

Tror man har krav på hjelpe hos BUF når man er gravide.

Stikk en finger opp i rompa på han hver gang han bretter ned buksa og går. Kanskje slår du to fluer i en smekk, han slutter å butte fingeren inn i rompa di og å blotte skinka ;)

Back
Topp