Hundehviskeren
Gravid og hundegal i Drammen
Jeg og kjæresten min har ikke vært sammen så lenge, 8 måneder. Jeg ble gravid 3 uker etter at jeg hadde møtt han og vi ble sammen enige om å satse på dette. Men han er så sinnsykt barnslig, hvis vi har kosestund i sofaen så kan han plutselig finne på å putte en finger oppi rompa på meg, det samme hvis jeg gir han en helt normal klem når han kommer hjem fra jobb.. Hva er greie liksom?? Ikke noe særlig behagelig med finger i rompa og spesielt ikke med disse hemoroidene..
Også plutselig hvis vi diskuterer noe så kan han bare reise seg opp, dra ned bukse og vise rompa og gå.. Hva skjer med verden?? Jeg prøver å si til han at han må slutte med barnsligheter og vokse opp, han skal faktisk bli pappa i juni.. Men det hjelper ikke.. Hva i all verden kan jeg gjøre?
Også plutselig hvis vi diskuterer noe så kan han bare reise seg opp, dra ned bukse og vise rompa og gå.. Hva skjer med verden?? Jeg prøver å si til han at han må slutte med barnsligheter og vokse opp, han skal faktisk bli pappa i juni.. Men det hjelper ikke.. Hva i all verden kan jeg gjøre?