Barns koseritualer?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna på 3 år er helt ram på å stryke/småklype/klemme oss på innsiden av overarmen.

Dette er en form for kos fra hennes side, og hun elsker det.
Før skulle hun kose på puppen, så sånn sett blitt en forbedring :-P

Det er ikke alltid vi elsker det for å si det sånn :-P

Men har deres barn noen sånne ting de gjør når de skal kose?

Det blir mindre og mindre tid til å kose muttern her. Men en sjelden gang kommer han på fanget og graver nesa i halsen min:)

Her er han helt rå på å stryke i håret! Sitter og lugger skikkelig hvis han er ordentlig sliten og trøtt :p

Når han brukte smokk så strøk han bestandi en finger over smokken mens han tutta og den andre handa hadde han i håret sitt.
Nå er han 5 år og koser med håret hvis han er trøtt og sliten.

Her tar 2åringen hånda si mellom puppene mine . Passer seg ikke alltid :p

Minstemann skal hele tiden ha kos på hvert kinn før et skikkelig smellkyss på truten:p
Mellomste stryker meg på armen, og eldste skal ligge med hode i fanget mitt:D

Han har alltid kosa med øret sitt når han slapper av/har sutten. Aldri vært spesielt interessert i kosekluten sin...

Pluggen er 1 år om 4 dager :o han koser på puppene når han dier. Og på brystet. Stryker på meg og små klyper ja. Har prøvd ALT for å få han til å ta til seg kosedyr/klut. Ikke noe hell ennå :)

Lillemor må ha smokk med "småhull" og snappet på dyna :p har prøvd koseklut ol men nei....skal være ei dyne!

Mini på 14 mnd småkløp meg HVER gang han koste seg skikkelig, for 2 mnd tilbake. Nå har det gått over -heldigvis :D Det var vondt!

Ellers så klemmer han overarmen min, koser øret sitt og mååå ha smokken sin <3
Han legger seg også inntil meg og vil ha kos og oppmerksomhet <3

Lillemor må ha smokk med "småhull" og snappet på dyna :p har prøvd koseklut ol men nei....skal være ei dyne!

Samme med sønnen min ang. dyna! Han har bestandig kost med hjørnet på dyna :p Han er nå 3 år og gjør det enda :p

Ettåringen min elsker å sitte panne mot panne <3 Han liker også å bli klødd forsiktig på ryggen.. :)

Nå er min 5, så hun har gått vekk ifra det hun pleide før. Hun elsket merkelapper før, hun kunne legge seg under klesstativet for å ligge og kose med lappene på klærene :p

Også hadde hun en kosepute, den største og eldste puten vi hadde I hus, men den begynte å komme mye dun utav, så jeg klarte å lure hun til en litt mindre enn da vi flyttet :p

Nå er det mest på natten hun koser, akkurat I dette øyeblikk så ligger hun godt trykket inn mot ryggen min:p hun skal være ani meg om hun sover med oss :p slik var jeg selv da jeg var liten:)

Lillegutt på 9 mnd er helt avhengig av smokken og kosen sin, når han skal sove. :-)Ikke noe i verden skulle man tro var bedre. Er det en dag han er virkelig kosete, er det kun mamma som hjelper. :p

Back
Topp