Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det nok å bruke storesøsters vogn, da hun ikke trenger den mer fra sommeren tipper jegVi må ha en barnevogntråd også
Hvilken barnevogn tenker du til lille? Søskenvogn om dere har barn fra før?
![]()
Da har du sikkert den forrige modellen som har ganske stiv demping? Prøvde NXT90 til venninna mi, ble overrasket over hvor mye den ristet!Her blir det nok å bruke storesøsters vogn, da hun ikke trenger den mer fra sommeren tipper jegDet er en emmaljunga nxt90. Har vært fornøyd med den, men ikke sånn over the moon
![]()
Det er meget mulig, kjøpte den i 2020Da har du sikkert den forrige modellen som har ganske stiv demping? Prøvde NXT90 til venninna mi, ble overrasket over hvor mye den ristet!

Du kan jo evt kjøpe en brukt? Jeg har kjøpt og solgt flere vogner allerede, det er ingen skamHar en emmaljunga nxt90 18 mod. Kunne egt tenkt meg en bugaboo fox, men siden det er siste mann nå så tror jeg at jeg bare har den vogna jeg har, er så dyrt med ny vogn![]()
Gir bare en følelse av tilfredsstillelse for min del! Tror ikke jeg har tapt såå mye hellerVille sett på Britax smile, hadde 3 selv og var veldig fornøyd! Men solgte den for å kjøpe meg noe stødig som jeg nærmest kunne bruke som rullator; ble Stokke Trailz jeg endte opp medJeg hadde tenkt å kjøpe Emmaljunga, men om de er tunge så vet jeg ikkeer bare 1.60 høy og gidder ikke slite mer enn jeg trenger
mange år siden jeg hadde vogn sist, vet ikke hva som er bra?
Vi blir å bruke den som storebror har hatt, Britax smile 3! Veldig lett og smidig vogn som ikke tar allverdens plassVar noe problemer med svingingen på hjulet, men gikk bare tilbake dit vi kjøpte den så fikset de det på 10 min!
siden den har scorer bra i tester. Jeg synes også den ser veldig fin ut, det er det ikke alle vogner som gjør, selv om det sikkert ikke bør være med i vurderinga vår

Har du sett på buggaboo fox? Veldig lett og tar liten plass i bilHer trenger vi ny vogn til bamsemumsen. Da den vi har er veldig gammel og pensjonistklar. Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, for jeg synes ingen vogner er noe særlig fine. Samtidig som at de er lette å trille og tar liten plass i bilen. Vi hadde en eldre emmaljunga edge duo, muligens 2012 modell. Og vi begge elsker den, særlig med bagvogna. Og jeg vil ha den, men den tar voldsomt med plass, og tung. Jeg vil ha en lettere, som tar mindre plass i bilen, men samtidig stødig og god vogn som er fin å se på. Ei slik vogn finnes ikke![]()
Vi har Buffalo (tidligere utgave av Fox) som barnehagevogn, og den er veldig lav. Min mann er 1.80 og må bøye seg godt ned. Med en så høy forelder hadde jeg vurdert Stokke, elsker høyden, også bra for meg som er 1.65Tror det blir Bugaboo! Hadde så lyst på en da storebror ble født i 2011, men da hadde jeg ikke råd til den modellen som var «poppis» den gang. Men nå, med siste kid, så blir det nok! Eneste bwkymringen er om den er veldig lav, mannen er relativt høy (1.91 cm)?
Ja kan det, og har sett på Finn allerede, men det som er så kjedelig med bugaboo er at de falmer så lett, så om jeg kjøper en brukt så er den garantert falmetDu kan jo evt kjøpe en brukt? Jeg har kjøpt og solgt flere vogner allerede, det er ingen skamGir bare en følelse av tilfredsstillelse for min del! Tror ikke jeg har tapt såå mye heller
Har kjøpt mer enn jeg har solgt, men skulle jo ha en til barnehagen, og en lett trille.. osv