BARNEVOGNSTEST

mozart

Blir kjent med forumet
I TV 2 hjelper deg akkurat nå kl. 20.30 kommer det en test av barnevogner[:D] Kanskje du og er interessert[;)]

Har kjøpt Brio Happy i dag jeg. Ikke akkurat noen testvinner, men når innvendingene er at håndtaket kan få sprekker og at den kan være vanskelig å slå sammen/sette opp så handler det jo egentlig om detaljer vel?!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Har det i sidesynet her nå![:D][:D]

Er det kun duo vogner?

Ja bare duo vogner

[&:]

Jaja, det skulle være fikset nå sa de jo. Og det er jo bremser både foran og bak på vognen så da burde den vel være trygg?!

Jeg har allerde bestemt meg for en Emmaljngavogn, riktignok en Duo edge eller en Classic duo med sport understell. Vi har lang bakke opp til huset vårt og da tror jeg en vogn med teleskophåndtak holder bedre enn et "knekk" håndtak[:)]. Er fornøyd med testen og regner med at disse to vognene er i samme klasse som Smart duo vogna (De er jo Emmaljungas "best" vogner).

Den vogna som blei best i test har en kommentar om at hjulene lett graver seg ned i løst underlag[&:]. Det var den desidert billigste vogna (Se TV2 hjelper deg.no).Den heter Miocraline duo kombi og kommer fra Babyland. DET ER MERKELIG; MEN JEG FINNER INGENTING OM VOGNA ELLER FORHANDLEREN PÅNETTET[8|]. ALTSÅ MÅ DEN VÆRE FOR SPESIELLT INTERESSERTE DETEKTIVER[:D]

jepp har sett!!!

ORIGINAL: mozart

Jeg har allerde bestemt meg for en Emmaljngavogn, riktignok en Duo edge eller en Classic duo med sport understell. Vi har lang bakke opp til huset vårt og da tror jeg en vogn med teleskophåndtak holder bedre enn et "knekk" håndtak[:)]. Er fornøyd med testen og regner med at disse to vognene er i samme klasse som Smart duo vogna (De er jo Emmaljungas "best" vogner).

Den vogna som blei best i test har en kommentar om at hjulene lett graver seg ned i løst underlag[&:]. Det var den desidert billigste vogna (Se TV2 hjelper deg.no).Den heter Miocraline duo kombi og kommer fra Babyland. DET ER MERKELIG; MEN JEG FINNER INGENTING OM VOGNA ELLER FORHANDLEREN PÅNETTET[8|]. ALTSÅ MÅ DEN VÆRE FOR SPESIELLT INTERESSERTE DETEKTIVER[:D]

Se her da, Mozart![;)]
http://www.micralite.com/

Fikk ikke sett på den teste idag jeg....

Hvem kom bra ut og hvem kom dårligst????

var det bare duo vogner, ikke kombi???

Det var ikke store utvalget de hadde testet...Det står at både Brio og den andre produsenten, som kom dårligst ut, allerede har gjort noe med svakhetene.
Ja ,ja vi ble kanskje ikke så mye smartere.
Mammaijuli

FLINK DU ER, men det er jo ingen forhandlere i Norge
ORIGINAL: lille lou

ORIGINAL: mozart

Se her da, Mozart![;)]
http://www.micralite.com/

Back
Topp