Barnevognmafiaen

Vi har Simo-vogna som vi kjøpte brukt til sønnen vår. Beste vogna i verden, har vært med på alt. Men den ser jo ikke så fresh ut lenger, men det tror jeg ikke ungen merker noe til. Og jeg lar meg ikke påvirke av noe kjøpepress.
All kred til den (husker ikke hvem som skrev det)som hadde kjøpt vogn på Loppemarked for 30 kr. Skulle ønske det var meg!

Har en emaljunga fra 2001. Brukte den til dattera mi. Beholder den og bruker penga på noe annet jeg tror jeg( Er uskikker vil liksom ha ny også, ) . Vogna er brukt, men i ok stand..

Hjeelp,er jeg den eneste som ikke har kjøpt vogn ennå?[:(]
Har ikke bestemt meg ennå ,men trur det blir Brio kombi svart.

me he kjøpt ei mørkeblå koelsta vogn,duo med tri jul[:)][:)]ganske handy...e ikkje så flinke med data så klare ikkje å legga bildet ut[8|][8|]någen andre som he erfaringa med det merket???

skreiv litt feil,koelstra[8|][8|]

ORIGINAL: tonky

me he kjøpt ei mørkeblå koelsta vogn,duo med tri jul[:)][:)]ganske handy...e ikkje så flinke med data så klare ikkje å legga bildet ut[8|][8|]någen andre som he erfaringa med det merket???

Er ikke noe flink med bilder og sånt selv, så all forståelse der [:)]

ORIGINAL: nr4påvei

Hjeelp,er jeg den eneste som ikke har kjøpt vogn ennå?[:(]
Har ikke bestemt meg ennå ,men trur det blir Brio kombi svart.

Jeg har heller ikke vogn ennå,
og har tenkt mye på en Brio Kombi![:D] (er litt usikker da)
Men svigers skal kjøpe vogn,
og hun har en sånn overtroisk greie med at man ikke skal kjøpe vogn før bebisen er født,
så jeg må få den etter det jeg da![&:] Men det er greit egentlig, så lenge jeg får den rett etterpå![;)]

Back
Topp