Frøbert2016<3
Elsker forumet
jeg har hørt og lest at stokke trailz skal være veldig god til "norskt føre". jeg sikler enda skikkelig på den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt stokke trailz med bag. Jeg kjøpte ikke sportsdelen for jeg har ikke helt bestemt meg enda. Synes den så litt liten ut. Så tror nok vi kansje kjøper en til vogn når bagen skal byttes ut.
Samme her. Har ikke testet den engang, men den virker helt riktig, basert på anmeldelser og word of mouth. Men må ta den nøyere i øyesyn før vi evt. kjøper den. Førstegangsfødende og på fremmed terreng.Jeg har dessverre forelsket meg i buffalo til Bugaboo, selvom den koster alt får mye
Samme her. Har ikke testet den engang, men den virker helt riktig, basert på anmeldelser og word of mouth. Men må ta den nøyere i øyesyn før vi evt. kjøper den. Førstegangsfødende og på fremmed terreng.Utseendemessig har jeg falt for den grå spesialutgaven av Bugaboo Cameleon3, men har skjønt at det er Bugaboo Buffalo som gjelder når det kommer til hjulene og sånt. Men det virker som om det kommer nye spesialversjoner i februar, så jeg kan jo se om det dukker opp noen like fine Buffalo'er da.
Vi er så heldige at svigermor har sagt hun vil hjelpe oss litt på vei på barnevognkjøp, så det hjelper jo betraktelig hvis vi først skal gå for en vogn som er litt dyr (den er jo dyr selv brukt!).
Samme her. Har ikke testet den engang, men den virker helt riktig, basert på anmeldelser og word of mouth. Men må ta den nøyere i øyesyn før vi evt. kjøper den. Førstegangsfødende og på fremmed terreng.Utseendemessig har jeg falt for den grå spesialutgaven av Bugaboo Cameleon3, men har skjønt at det er Bugaboo Buffalo som gjelder når det kommer til hjulene og sånt. Men det virker som om det kommer nye spesialversjoner i februar, så jeg kan jo se om det dukker opp noen like fine Buffalo'er da.
Vi er så heldige at svigermor har sagt hun vil hjelpe oss litt på vei på barnevognkjøp, så det hjelper jo betraktelig hvis vi først skal gå for en vogn som er litt dyr (den er jo dyr selv brukt!).
Er du fornøyd med Cameleon3? Kommer man seg greit igjennom vinteren med den?Den har jeg, Bugaboo Cameleon3 avenue![]()
Jeg driver og sier til meg selv at den tross alt skal brukes daglig i flere år, så det er en god investering. Kanskje den er lettsolgt på Finn etter bruk også. Men mannen min skal få et ord med i saken han også. Kanskje.Uff ja, den er alt for dyr...
Men jeg var sååå fornøyd sist og denne sies å være bedre..
Bare den prisen ...
Er du fornøyd med Cameleon3? Kommer man seg greit igjennom vinteren med den?
Jeg driver og sier til meg selv at den tross alt skal brukes daglig i flere år, så det er en god investering. Kanskje den er lettsolgt på Finn etter bruk også. Men mannen min skal få et ord med i saken han også. Kanskje.![]()