Barnevogner

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
HVor finner man barnevogner som har litt spesielle farger??
Alt er jo marine, grå, sort. bare kjedelige farger jo!!!!!!![:@]

Finnes det ikke barnevogner som er litt friske i fargen???
holdefastklem

Det kommer nye modeller, og farger i oktober nå. Og man kan vel spørre om å sette sammen litt farger selv? Tror det går an hvis jeg ikke hørte feil.

Søk på emmaljunga.. MANGE fine farger[:)]

http://www.emmaljunga.se/

Jg hr bestillt cerox combi i sport carbon...Det er så mange fine!! Har skikkelig sansen for disse vognene[:)]

Det er og et merke, easywalker tror jeg.. De har masse spreke farger.. Sjokkrosa, limegrønt og turkis tror jeg hvertfall de har...[:)]

ser bare vogner med en haug av farger jeg da men.. på babyshop og i bsverige så har dem jo masse fordkjellig.
Men jeg ville vært litt forsiktig med å velge farge også i og med at den fargen du kanskje synes er råflott nå er ikke det til neste mann og slikt..
Har selv marine vogn og den vet jeg at ikke går av moten for å si det sånn.
Lime grønn vogn er litt risikabelt [:D]

Vi har en brio som er grønn/rød/blå og kjempefin! Den er noen år gammel, men en flott vogn da!

den champane fargete til emaljonga er kjempe lekker. den falt jeg for. er lei svat jeg oxo. alle skulle ha det.

Det jeg hadde håpet på var sort med lille eller turkise sømmer. Så det er vel ikke alt for ille med farger tror jeg, men nå virker det jo bare dumt å se på vogn[:o]

Jeg skal uansett ikke ha noe rosa teppe i vogna mi, jeg[;)]
Får jeg en jente får hun sikkert nok av rosa klær, men jeg orker ikke sånn totalt rosa -bare bare rosa...
Sikkert greit for dem som liker rosa, men helt fra jeg var lita jente sjøl har jeg egentlig vert mer glad i andre farger enn rosa, rosa kom nederst sammen med oransje[8D]

Back
Topp