barnevogner

marihone

Andre møte med forumet
er klar over at det er litt tidlig å tenke på dette, men....

ca hvor mye er det dere regner med å bruke på barnevogn? og hvordan vogn har dere eller har tenkt til å kjøpe?

trur det blir en emmaljunga av noe slag, og koster vell rundt 8000kr, NY!!!!!!

Vi har emmaljunga city cross som vi brukte til datteren min. Vi er superfornøyd med den, og om far til jenta vil beholde vogna, så kommer vi til å kjøpe akkurat samme vogna igjen! Den er veldig lett, tar liten plass, men har veldig god plass til barnet. anbefales på det sterkeste!

vi får vogn av mamma, men det blir kombivogn[:D]

Vi har en emmaljunga cerox i soft pink. Den har vendbart håndtak så jeg er ganske fornøyd med den. Må bare kjøpe bag å ha i eneste. Men visst det blir gutt må jeg ha en annen vogn. Kan ikke ha rosa til gutt liksom[:D].

Vi kjøpte Quinny Freestyle til eldstemann. Tullevogn!!!!! Liten bag og ikke noe grei i det hele tatt. Så ikke noe poeng med å kjøpe helt ny vogn en gang til.
Nei, den går til nøds nå med sportsdelen på.
Ønsker meg en Simo eller en Emmaljunga til neste mann[:)]
Greit at vi får med oss januarsalget før de kommer[:D][:D]

Vi har en svart emmaljunga edge duo, eeeelsker vogna mi[:)] kostet 8500kr ny, og er verdt vær ei krone, men må ha ei søskenvogn når lillebror/søster kommer til verden da felix fortsatt er ganske liten da, så regner med det blir en emmaljunga tvillingvogn også, men vi får se[:)]

jeg har en simo kombiduo som jeg eeeeeeelsker som jeg skal bruke til reka[:)] den er svart med røde detaljer, så passer til både gutt og jente.

Vi har hatt både Brio Happy Duo, og TFK Joggster Twist til storebror. Brio'en var jeg fonøyd med som bagvogn, stødig og fin. Men som sportsvogn ble den tungvint. Da solgte vi den, og kjøpte TFK'en. Veldig fornøyd med den, men nå står den kun i barnehagen som sovevogn.
Så jeg har lyst å kjøpe Brio Go eller Bugaboo til knerten. Hvis jeg får overtalt mannen til å bruke 8-9000 på ny vogn... [8|][:)]

Jeg har OTH ELSKER den vognen, men trenger bagen npår mini kommer. vet ikke om det blir søskenvogn ser når det nærmer seg om det er nok med stå brett

Back
Topp