Barnevogner

vi har quinny freestyle fra storesøstrene så den skal vi ta ibruk i aug:) med bag i første omgang da :)

Våre kriterier var:
fire hjul
robust da det blir en del trilling på grus osv
valgfritt om sportsdelen skal være vendt mot oss eller fra oss
solid vogn som kan vare til flere barn
stor bag så man slipper å skifte til sportsdel så tidlig

Vippet mellom kombi og duo, og falt til slutt på duo fra Simo. Grunnen til at det ble duo fremfor kombi var enkelt og greit at bagen var større og at den var lettere enn kombien. Prøve"kjørte" både simo og emmaljunga men synes emmaljungaen var for stiv så da ble det simoen. Er så fornøyd som jeg kan få blitt nå, men tiden vil jo selvfølgelig vise om man er like fornøyd etter at man har brukt den en god stund.   

har bestiil quinny freestyle comfort, der du kan snu sportsdelen, og det følger med duo bag. tilbud på flust.no så jeg slo til. de var utsolgt for vogna, så den kommer om ca 2 uker. håper å bli fornøyd. hadde teutonia mistral S 4 hjul (plastikhjul) men etter å ha hatt phill and teds søskenvogn, bestemte jeg meg for aldri mer ha 4 hjuling!! 3 hjuling er himmelsk i forhold

har simo kombi fra eldste, samt at vi kjøpte brio sing også nå :)

Hadde 9 ulike vogner sist, samt at ingen av mine venninner hadde maken vogn - så jeg har fått testet ut mange forskjellige - men som dypvogn er det ingenting som slår simo altså... LOOOVE IT!
Sportsvognsmessig likte jeg emmaljunga city jet best, men den går ikke an å få tak i - så da var det brio sing jeg likte best... ei venninne av meg hadde den så jeg visste den var god :)

kunne selvfølgelig klart meg med simoen.. men jeg har vogndilla, er impulsshopper og har en mann som er lett å overtale såeh ja.... *host*

Jeg bestillte Babyjogger City Elite med all season-kit fra denne butikken i England : http://www.pushchairs.co.uk/acatalog/city_elite_black_charcoal.html

Kom totalt på 5500 nok inkl frakt. Kjempegod og rask service, kunne ikke vært mer fornøyd :) Tok 4 dager fra jeg betalte på nett, til vognen ble levert!

Fra før har jeg Brio Happy, tenkte å ha denne som sovevogn og i begynnelsen når man skal til med sportsvogn, slik at barnet kan se på meg. Har også hatt Urban Jungle (men synes babyjogger er bedre) og Babyjogger City Mini (denne er etter mitt syn perfekt som by/ferievogn når barnet er litt større enn ett år)

jeg har emmaljunga edg duo etter storebror så skal ha den nå også. Er veldig fornøyd med den.

Vi har bestilt City cross :)

Her blir det Emmaljunga Edge Duo :D

Jeg skal ha Brio go, den var lett å slå sammen. Ganske solid, kan velge om du vil ha sportsdelen mot deg eller fra deg. Og du kan ha bilstolen på enten du har addapter eller brio sin bilstol

Vi kjøpte Emmaljunga Duo Edge til førstemann, har ikke angret..Baggen er stor og romslig og jeg hadde en gutt som var stor ved fødsel og vi hadde baggen til han var godt over 10 mnd... og da var han vår så klar for å sitte endel at vi bestemte oss for å bytte til sportsdelen..
Det vel ingen andre vogner i Norge som har såpass romslige bagger som Emmaljunga??

Etter å ha undersøkt og testet ut flere vogner har vi nå bestemt oss. Landet på Emmaljunga CiyCross. Vurderte denne spesielt opp mot Simo-vogn. Etter å ha sjekket vekt og størrelse fant vi ut at denne ville være den letteste og få inn og ut av bil,bag som kan bæres opp evt etasjer i leilighet.Ser fram til å få den i hus!!! :)

Stokke Xplory (Blue Melange) til å gå i byen, på butikken, kjøpesenter, ta med på ferieturer og Silvercross Heritage collection modell Kensington til lange trilleturer :)

Kjøper fra et vennepar. emmaljunga kombi! :)

Kjøper fra et vennepar, emmaljunga kombi.

Vi har bestillt Emmaljunga city cross, med rosa på.. Veldig søt!

Da har vi reservert Emmaljunga City Cross i Østersund, og skal hente den på mandag :-) Jippii !! :-)

Har en Brio Sings fra storebror som vi kommer til å bruke som bagvogn og bilstolvogn i begynnelsen. Desverre er kalesjen på sportsdelen ødelagt så den kan vi ikke bruke :( Vi skal også kjøpe Britax B-dual som søskenvogn. Liker ikke søskenvognene som er side om side, og Britax sin versjon har stor bag, bra med plass og er god å trille. :) Har i tillegg en sovevogn til storebror for å ha i barnehagen. :) Det ble visst litt flere vogner enn planlagt på oss gitt...

Svart brio happy. Men merket at bagen er veldig liten, men det gjør ingenting. Barn vokser fort :)

Back
Topp